با حضور نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال صورت گرفت؛

برگزاری نشست آنلاین کمیته بانوان کنفدراسیون

۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۲:۲۵:۳۹
کد خبر: ۱۰۴۳۴۳۰
نشست آنلاین کمیته بانوان کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه برخط کمیته بانوان کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز با حضور صوفی زاده، نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال ایران برگزار شد.

در این نشست که محفوظا اختر، رییس کمیته بانوان کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در آن حضور داشت درباره امکان تغییر تاریخ رقابت های آسیایی فوتبال بزرگسالان بانوان بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید با توجه به تقویم جدید کمیته بانوان درباره تصویب بازه زمانی تازه تصمیم گیری کند.

موضوع دیگر این نشست آنلاین نحوه برگزاری لیگ باشگاه های بانوان آسیا بود. پیش تر قرار بود پایلوت دوم این رقابت ها در در سال 2020 برگزار شود اما به جهت عدم آمادگی باشگاه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین طی فرآیند مربوط به صدور مجوز حرفه ای این موضوع به سال آینده میلادی موکول شد.

پیشنهاد اصلی برای برگزاری این رقابت ها برپایی آن در دو منطقه شرق و غرب به شکل پایلوت برگزار خواهد شد و زمان احتمالی برگزاری آن مهرماه 1400 خواهد بود. همچنین در طرح توسعه ای فوتبال باشگاهی بانوان آسیا مقرر شد این مسابقات به صورت رسمی از سال 2023 در سطح آسیا اولین دوره خود را آغاز کند و پیشنهاد برگزاری همین مسابقات برای سال 2025 به صورت حرفه ای و به شکل رفت و برگشت مطرح شد.

در بحث رده های سنی تیم های زیر 17 سال و زیر 20 سال فوتبال دختران هم مقرر گردید رقابت ها در تاریخ تعیین شده قبلی برگزار شود و بر این اساس رقابت های مقدماتی زیر 17 سال دختران در فروردین 1400 و مسابقات مقدماتی زیر 20 سال دختران هم در اسفندماه 99 به انجام خواهد رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز