مینا بارانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

سومی حق تیم ما در لیگ نیست/ فرصت لازم برای تمرین نداشتیم

۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۰۶:۳۲:۵۶
کد خبر: ۱۰۴۳۵۱۸
سومی حق تیم ما در لیگ نیست/ فرصت لازم برای تمرین نداشتیم
سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری گفت: سومی حق تیم ما در لیگ نیست، فرصت لازم برای تمرین نداشتیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مینا بارانی، سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌ حفاری، درباره برگزاری دیدار رده بندی رقابت‌های لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: قطعا در چنین شرایطی موافق برگزاری بازی رده‌بندی نیستیم. هفته گذشته هم پس از بازی نصیری، مسئول برگزاری بازی‌های لیگ، عنوان کرد هم ما و هم تیم مشهد به صورت کتبی به سازمان لیگ نامه بزنیم و عدم موافقت خودمان را اعلام کنیم. در همین راستا هم فکر می‌کنم تیم مشهد حتی بازیکنان غیر بومی خود را هم مرخص کرده بنابراین بعید می‌دانم بازی رده بندی برگزار شود و هر دو تیم عنوان سومی مشترک را کسب خواهیم کرد.

او با اشاره به کیفیت لیگ توضیح داد: امسال پویاترین لیگ فوتسال را داشتیم. همه تیم‌ها خوب بازی می‌کردند حتی تیم‌هایی که در رده‌های پائین جدول بودند چنان با انگیزه ظاهر می‌شدند که واقعا حساسیت و جذابت دیدارها را دو چندان می‌کرد. اما متاسفانه کرونا ویروس باعث شد با یک تعطیلات اجباری روبرو شویم که در نهایت هم به این صورت لیگ تمام شد.

سرمربی ملی‌ حفاری در خصوص کسب عنوان سومی در سوپر لیگ گفت: حق ما سومی در لیگ نبود. از روز اول برای قهرمانی آمدیم و اگر اتفاقات اخیر رخ نمی‌داد قطعا یک پای فینال تیم ما بود. همه تیم زحمت کشیدند که جا دارد از تک تک بازیکنان و سایر دوستان که کمک کردند و حامی ما بودند تشکر کنم. شرایط ما در دیدار اخیر واقعا قابل قیاس با هیچ یک از سه تیم دیگر نبود. همه این تیم‌ها خصوصی هستند و حداقل دو ماهی بود که تمرینات‌شان را آغاز کرده بودند ولی وزارت نفت به دلیل کرونا در همین پنج ماه اخیر تمامی اماکن ورزشی خود را تعطیل کرده بود و عملا در چنین وضعیتی ما هیچ تمرین گروهی را نداشتیم. فقط یک هفته مانده به بازی فرصت تمرین داشتیم که واقعا نمی‌دانستم تیم را از نظر روحی آماده کنم یا جسمی، در کنار این دو بازیکن کلیدی خود را هم به دلیل مصدومیت نداشتم و همه این موارد کنار هم باعث شد نتوانیم به فینال برسیم وگرنه تیم ما پتانسیل قهرمانی را داشت. 3/5

نظر شما
پرونده ویژه