مسعود آرمات در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

امیدوارم فدراسیون با تیم‌های بدهکار یکسان برخورد کند/ تلاش می‌کنیم در کوران مسابقات زنگ تفریح هیچ تیمی نباشیم

۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۰۷:۱۸:۰۱
کد خبر: ۱۰۴۳۵۴۰
امیدوارم فدراسیون با تیم‌های بدهکار یکسان برخورد کند/ تلاش می‌کنیم در کوران مسابقات زنگ تفریح هیچ تیمی نباشیم
سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین گفت: امیدوارم فدراسیون با تیم‌های بدهکار یکسان برخورد کند، تلاش می‌کنیم در کوران مسابقات زنگ تفریح هیچ تیمی نباشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مسعود آرمات، سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین، درباره نحوه برگزاری فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: با توجه به این که من بعد از برگزاری مراسم قرعه‌کشی مسابقات هدایت تیم شهرداری قزوین را به عهده گرفتم در این مراسم حضور نداشتم و دقیق در جریان نیستم که چه اتفاقاتی رخ داده است. اما با سیدبندی بازی‌ها موافق هستم هر چند می‌دانم ممکن است به ضرر یکسری از تیم‌ها باشد اما به هر حال تصمیمی است که فدراسیون گرفته است. احساس می‌کنم این روش، سیستم جدیدی باشد که بتواند به والیبال کمک کند.

او درباره حضور تیم‌های بدهکار در مسابقات گفت: فدراسیون پیش از این اعلام کرد که هر تیمی که بدهکار باشد از مسابقات لیگ کنار گذاشته خواهد شد. به‌شخصه به عنوان یک مربی موافق این امر بودم اما اینکه چرا این قانون به این شکل اجرا شد و تیمی مانند پیام کنار گذاشته شد و سایر تیم‌ها ماندن باید خود فدراسیون پاسخگو باشد. البته که من مخالف خط زدن تیم‌های ریشه‌داری مانند پیکان نیستم به هر جهت پیکان تیم خوبی است و تا به حال سابقه نداشته پول بازیکن و یا مربی را پرداخت نکرده باشد. اما بهتر است فدراسیون قوانینی را تعریف کند و بر اساس آن یکسان عمل کند تا لیگ باکیفتی را داشته باشیم.

سرمربی شهرداری قزوین درخصوص شرایط تیمش توضیح داد: الان که با شما صحبت می‌کنم در مسیر هستم و این گویای آخرین وضعیت تیم ماست. به هر جهت شرایط ما قابل قیاس با سایر تیم‌هایی که مدت‌هاست تمرینات خود را شروع کردند نیست. حدود 20 روز تا اولین بازی‌مان در لیگ فرصت داریم و در این مدت هم باید یکسری بازیکن جذب کنیم و هم تمرینات را پس از انجام تست کرونا شروع کنیم. شرایط دشواری است اما تلاش خواهیم کرد به آمادگی برسیم که در کوران مسابقات زنگ تفریح هیچ تیمی نباشیم. 3/5

نظر شما
پرونده ویژه