پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

گفته بودم استقلال دیگر نمی‌بازد/ دوست داشتم با شکست پرسپولیس قهرمان جام حذفی شویم/ دست از کری خوانی‌های سخیف برداریم

۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۰۸:۰۸:۰۶
کد خبر: ۱۰۴۳۵۷۴
گفته بودم استقلال دیگر نمی‌بازد/ دوست داشتم با شکست پرسپولیس قهرمان جام حذفی شویم/ دست از کری خوانی‌های سخیف برداریم
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: کری خوانی‌های سخیف مردم را از فوتبال دلزده می‌کند.

بهتاش فریبا، بازیکن، مربی و سرپرست اسبق استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: استقلال باوجود تمام مشکلاتی که داشت هم در لیگ و هم در جام حذفی خوب پیش رفت و دو برد پی در پی مقابل تیمی مثل سپاهان نشان از قدرت آبی‌پوشان دارد. در لیگ که شرایط تیم خوب است و 2 بازی باقیمانده با شاهین سقوط کرده و با پیکانی که برای نیفتادن می‌جنگد و فقط 3 امتیاز را می‌خواهد ساده است. بازی با پیکان را به این دلیل می‌گویم آسان است که نیاز پیکان به پیروزی کار استقلال را راحت‌تر می‌کند چون قطعا تیم ویسی با سیستم دفاعی وارد زمین نمی‌شود و بسته بازی نمی‌کند. تیم‌هایی که جلوی استقلال هجومی بازی می‌کنند به دلیل موج حملات استقلال از کناره و وسط، با کمبود نفرات دفاعی مواجه شده و راحت گل می‌خورد. روی کاغذ هر دو بازی آسان است و استقلال می‌تواند با 6 امتیاز نایب قهرمان شود و با خیال راحت به جام حذفی و دیدار با پرسپولیس برود.

مربی اسبق استقلال درباره بازی دربی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی افزود: دوست داشتم در فینال به پرسپولیس می‌خوردیم و قهرمان می‌شدیم. به نظر من انگیزه استقلال در جام حذفی بیشتر از پرسپولیس است چون پرسپولیس هم قهرمانی لیگ را گرفته هم سهمیه‌اش را. استقلال هم برای جبران قهرمان نشدن در لیگ باید با تمام توان در جام حذفی به میدان برود که قطعا هم همین‌طور است و بازیکنان آبی‌پوش بعد از یک سال سخت می‌توانند نتیجه زحمات خود را ببینند. تا جایی که خبر دارم مدیریت باشگاه هم پاداش و هم مبالغی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده و شرایط خوبی را در باشگاه فراهم کرده است. استقلال هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ روحی وضعیت خوبی دارد و دست کادر فنی هم باز است و امیدوارم در نهایت استقلال با قهرمانی در جام حذفی فصل را به پایان برساند.

فریبا با اشاره به پیش بینی خود بعد از پیروزی استقلال مقابل صنعت‌نفت آبادان گفت: بعد از آن بازی که نفرات مصدوم و کرونایی استقلال بهبود پیدا کردند گفتم استقلال دیگر نمی‌بازد. از وقتی فرهاد آمد تیمش را کامل نداشت و محروم و مصدوم و کرونایی داشت اما او در بازی‌های اخیر بازیکنان اصلی خود را در اختیار داشت و دیدیم تیمش هم فوتبال خوبی بازی می‌کرد و هم نتیجه می‌گرفت. شرایط تیمی که نیمکتش قوی باشد و مربی بتواند با فراغ بال درباره تعویض‌ها تصمیم بگیرد خیلی متفاوت است نسبت به تیمی که نیمکت جوان و کم باتجربه داشته باشد. مطمئن بودم با اضافه شدن بازیکنان غایب مثل دیاباته، فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر، میلیچ و وریا غفوری استقلال شرایط بسیار بهتری پیدا خواهد کرد.

سرپرست اسبق استقلال درخصوص کری خوانی‌هایی که در روزهای اخیر بین سرخابی‌ها پیش آمده گفت: در فوتبال حرفه‌ای این مدل کری خوانی‌های سخیف منسوخ شده است. ما وقتی درباره فوتبال می‌خواهیم حرف بزنیم باید ادعاهای‌مان را در مستطیل سبز ثابت کنیم. واقعا جای تاسف دارد برخی از بزرگان و پیشکسوتان خود را درگیر این کری خوانی‌ها کرده‌اند. البته فضای مجازی هم در پیش آمدن این مسائل تاثیرگذار است اما ما که بزرگترهای استقلال و پرسپولیس هستیم باید بیشتر حواس‌مان باشد و حرمت‌ها را نگه داریم چون الگوی جوان‌ها هستیم. 4

نظر شما
پرونده ویژه