یونس شاکری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

به عشق هواداران به میدان می‌رویم/ از بازی با پرسپولیس امتیاز می‌خواهیم

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۷:۴۰:۴۱
کد خبر: ۱۰۴۳۷۰۲
به عشق هواداران به میدان می‌رویم/ از بازی با پرسپولیس امتیاز می‌خواهیم
مهاجم تیم گل‌گهر گفت: امیدوارم بتوانیم از دیدار برابر پرسپولیس با امتیاز از میدان خارج شویم تا حضورمان در لیگ برتر را قطعی کنیم.

یونس شاکری، مهاجم تیم گل‌گهر سیرجان که سابقه بازی در پرسپولیس تهران را هم دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به آخرین شرایط تیمش اظهار داشت: ما پس از تعطیلی که به خاطر کرونا پیش آمد، 3 بازی و نتیجه بد داشتیم که منجر به این شد آقای جلالی تصمیم به استعفا بگیرند که خدا را شکر مسئولان باشگاه با این موضوع مخالفت کردند. در نهایت این موضوع شوک خوبی را به تیم وارد کرد و با همدلی بیشتر توانستیم از 4 بازی بعدی‌مان  10 امتیاز کسب کنیم و شرایط‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

شاکری در خصوص پیروزی خوبی که تیمش در  هفته قبل برابر نفت مسجدسلیمان کسب کرد، گفت: با یک کامبک خوب موفق شدیم در شرایط جوی که در مسجدسلیمان وجود داشت، پیروزی شیرینی کسب کنیم و شرایط را در جدول بهبود دهیم و به اوضاع‌مان در جدول سروسامان دهیم.

مهاجم گل‌گهر ادامه داد: ما هنوز بقای‌مان را در لیگ برتر قطعی نکرده‌ایم و برای این که خیال‌مان از این بابت راحت شود، از این 2 بازی حداقل به یک امتیاز نیاز داریم. البته حریفان ما در این 2 هفته بازی‌های سخت‌تری دارند و شاید کار ما نسبت به آنها راحتتر باشد.

مهاجم اسبق پرسپولیس با اعلام این که پرسپولیسی‌ها بدون استرس برابر گل‌گهر به میدان می‌روند، تصریح کرد: بچه‌های ما نسبت به حریف انگیزه بیشتری دارند و همه ما با وجود این که بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود، به عشق هواداران در این بازی به میدان می‌رویم و امیدوار هستیم دست خالی از زمین بیرون نیاییم.

او در پایان در خصوص بازی برابر تیمی که سابقه حضور در آن را دارد، خاطرنشان کرد: از آن دوران 8-7 سالی می‌گذرد. مدت حضور من در پرسپولیس خیلی کوتاه بود و قسمت نبود در این تیم ماندگار شوم. فکر می‌کنم در آن مقطع جدایی‌ام از پرسپولیس اشتباه بود و ای کاش آن زمان در پرسپولیس مانده بودم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز