گل‌گهر سیرجان- پرسپولیس تهران

تقابل دو تیم با انگیزه‌های متفاوت/ آقامعلم به گل‌محمدی رسید

۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۲۳:۱۱:۱۶
کد خبر: ۱۰۴۳۷۴۶
تقابل دو تیم با انگیزه‌های متفاوت/ آقامعلم به گل‌محمدی رسید
گل‌گهر در تلاش است با ادامه روند خوبی که در بازی‌های اخیر داشته، با کسب امتیاز در دیدار خانگی برابر قهرمان زودهنگام لیگ برتر، خیال خود را برای بقا در جمع تیم‌های لیگ برتری برای فصل بعد راحت کند و با فراغ‌بال هفته پایانی فصل را پشت سر بگذارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شاگردان مجید جلالی در دیدار خانگی خود در هفته بیست و نهم در حالی آماده حضور در میدان می‌شوند که پس از کامبک تماشایی در هفته گذشته برابر نفت‌ مسجدسلیمان در خانه حریف، علاوه بر بهبود شرایط در جدول با روحیه بهتری خود را برای بازی مقابل پرسپولیس آماده می‌کنند.

این در شرایطی است که پرسپولیس پس از باخت برابر ذوب آهن و انتقاداتی که از بی‌انگیزگی‌اش شد، می‌خواهد این شائبه را از ذهن‌ها پاک کرده و با نتیجه‌ای خوب به تهران بازگردد و همچنان آمار و ارقام مربوط به خود در لیگ نوزدهم را بهبود ببخشد تا بدین ترتیب این بازی از لیگ برتر در سیرجان هم از جذابیت‌های ویژه‌ای برخوردار باشد.

یحیی گل‌محمدی که پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر، بازی در جام حذفی را در پیش‌رو دارد و دربی نیمه نهایی بازی مهمی برای او و شاگردانش محسوب می‌شود می‌تواند با این دیدار و بازی در هفته پایانی برابر سایپا به چشم بازی‌های خوب تدارکاتی برای آماده‌سازی بیشتر تیمش برای دربی جام حذفی نگاه کند و بدین ترتیب با یک تیر چند نشان را هدف قرار دهد.

با توجه به شرایط گل‌گهر در جدول رده‌بندی و فاصله امتیازات تیم‌های پائین جدول، شاید بتوان گفت هدف اول تیم جلالی در این دیدار کسب حداکثر امتیاز باشد، 3 امتیازی که می‌تواند حاشیه امنیت کاملی را برای سیرجانی‌ها ایجاد کند و با این انگیزه برابر قهرمان زودهنگام لیگ برتر به میدان بروند که با پیروزی برابر این تیم خیال‌شان را برای بقا راحت کرده و کار را به اما و اگرهای بازی هفته پایانی نکشانند.

این در حالی است که نتایج تیم‌هایی مثل پارس جنوبی جم، پیکان، ماشین‌سازی، سایپا و حتی ذوب‌آهن در بازی‌های همزمان شنبه شب برای حریف این هفته پرسپولیس مهم است و می‌تواند در سرنوشت تیم جلالی تاثیر مستقیم داشته باشد.

گل‌گهری که در سیرجان توانست استقلال را شکست دهد، حالا مصمم است برابر دیگر تیم پایتخت‌نشین با نتیجه‌ای خوب بازی این هفته خود را به پایان برساند تا در نهایت پایان خوشی را در لیگ برتر در دوره نوزدهم برای خود رقم بزند. 3/5

نظر شما
پرونده ویژه