امیدواریم مسئولان ما را در شرایط بحرانی قرار ندهند

تارتار: داوران نگاه خنثی به تیم ما دارند

۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۹:۳۶
کد خبر: ۱۰۴۳۷۵۹
تارتار: داوران نگاه خنثی به تیم ما دارند
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در دو هفته گذشته با توجه به اینکه نه خطر سقوط را احساس می‌کنیم و نه در کورس سهمیه هستیم، داوران به چشم تیم خنثی به ما نگاه کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سایپا اظهار داشت: طبیعتا بازی با سایپا می‌تواند برای ما سخت باشد. با توجه به اینکه این تیم کماکان خطر سقوط را احساس می‌کند انگیزه بسیار بالایی دارد. در هفته های گذشته نتایج خوبی به دست آورده، ما هم با توجه به نتایج هفته های گذشته مصمم هستیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: از مسئولین می‌خواهیم به قولی که دادند برای روز 28 همین ماه عمل کنند که قرار بوده 20درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند. امیدوارم تیم را در شرایط بحرانی قرار ندهند. هم مسابقات حذفی را داریم و هم بازی‌های لیگ را ان شاالله مشکلات حل شود و بتوانیم نتایج خوب گذشته را ادامه بدهیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان با اشاره به داوری‌های مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: در دو هفته گذشته با توجه به اینکه نه خطر سقوط را احساس می‌کنیم و نه در کورس سهمیه هستیم، داوران به چشم تیم خنثی به ما نگاه کردند. بازی با فولاد یک پنالتی برای ما نگرفتند و گل سوم گل‌گهر هم در شرایط آفساید به ثمر رسید. اشتباهات تاثیرگذاری داشتند. امیدوارم در بازی‌های آینده این اتفاق نیفتد و داوران دقت لازم را داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز