بازی در چمن مصنوعی برای ما دشوار است؛

بوناچیچ: هیچ تفکری جز پیروزی نداریم

۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۰۴۳۷۶۱
بوناچیچ: هیچ تفکری جز پیروزی نداریم
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی در چمن مصنوعی برای ما دشوار است

به گزارش  گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛  لوکا بوناچیچ سرمربی کروات تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر نساجی مازندران بیان کرد: ما هیچ تفکری به جز بردن یا مساوی کردن در این بازی را نداریم، چون جایگاهی در جدول رده بندی داریم که اجازه چنین تفکری را به ما نمیدهد که جدی نباشیم. از طرف دیگر تیم ما توانایی لازم را برای گرفتن نتیجه خوب دارد.

لوکا درباره شناختش از تیم نساجی افزود: این تیم را به خوبی می شناسیم. مهاجمین خوبی در این تیم حضور دارند. تیم قدرتی، جنگنده و درگیر شونده است. پاسهای مستقیم زیادی می دهند ولی ضعف هایی هم دارند که از آنها استفاده خواهیم کرد.

او با اشاره به پیروزی تیمش مقابل قهرمان لیگ گفت: بازیکنان ما فهمیدند که می توانند حتی پرسپولیس را در خانه اش را شکست دهند ولی این پتانسیلی است که خودشان هم از ابتدای فصل به آن پی نبرده بودند ولی در این بازی اتفاق افتاد. اینکه شما قهرمان را در خانه خودش ببرید، یعنی میتوانسته در بازیهای قبلی هم خیلی بهتر کار کند.

سرمربی کروات درباره چمن مصنوعی ورزشگاه قائمشهر بیان کرد: من فکر می کنم نساجی چون تنها تیمی است که در زمین چمن مصنوعی بازی می کند، به نسبت تیم های دیگر یک برتری از پیش تعیین شده دارد. آنها به چنین زمینی عادت دارند ولی ما نداریم. ما همیشه روی چمن طبیعی تمرین می  کنیم و این انتقال اصلا کار ساده ای نیست. به هر حال اما این قانون وجود دارد و باید بازی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز