صادقی: امیدوارم اشتباهات داوری باعث تغییر جدول نشود/ اگر تا لحظه آخر تلاش کنیم نتیجه می گیریم

۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۰۴۳۷۶۳
صادقی: امیدوارم اشتباهات داوری باعث تغییر جدول نشود/ اگر تا لحظه آخر تلاش کنیم نتیجه می گیریم
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در نیم فصل اول سایپا بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری داشت. امیدوارم داوران در هفته های آخر تمرکز خوبی داشته باشند و خدای ناکرده اشتباهات داوری باعث تغییر جدول نشود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: خوشبختانه در این هفته بچه هایمان تمرکز خوبی داشتند و با تمام توان تلاش کردند. مطمئنم می توانیم نتایج بهتری بگیریم. بازی فردا بازی سختی است. امیدواریم نتیجه خوبی بگیریم و شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.

سرمربی تیم سایپا بااشاره به دیدار این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: نفت مسجدسلیمان فوتبال خیلی خوبی بازی می کند. با وجود این همه تیم های بزرگ و پرمهره توانسته در جمع 4تیم برتر جام حذفی بازی می کند که نشان می‌دهد فوتبال خوبی بازی می کند. در هفته های گذشته هم خوب بازی کرده، ما گول این شرایط را نمی خوریم. تمرکز صددرصدی داریم. با بچه ها صحبت کردم. مطمئنم اگر مثل هفته های قبل تمرکز خوبی داشته باشیم و تلاشمان تا لحظه آخر باشد می توانیم نتیجه خوبی بگیریم.

صادقی بااشاره به اشتباهات داوری افزود: هفته قبل ما ضرر کردیم و یک پنالتی برایمان گرفته نشد. در نیم فصل اول سایپا بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری داشت. امیدوارم داوران در هفته های آخر تمرکز خوبی داشته باشند و خدای ناکرده اشتباهات داوری باعث تغییر جدول نشود. ما به تمام داورانمان اطمینان کامل داریم و مطمئن هستم تمام تلاششان را می کنند که داوری خوبی داشته باشند و عدالت برقرار شود.

وی درخصوص وضعیت تیمش گفت: در پایین جدول امتیازات خیلی به هم نزدیک است. شش تیم امتیازات خیلی نزدیکی به هم دارند. هر تیمی بتواند تمرکز خوبی داشته باشد و تلاش کند حتما می تواند نتایج بهتری بگیرد.بعد از برد ماشین سازی رتبه ما در جدول بهتر شد اما امتیازات خیلی به هم نزدیک بود. بهتر بود با بازیکنانمان در این مورد صحبت کنیم. خوشبختانه از شرایطمان درک خیلی خوبی دارند. ان شاالله فردا هم خدا  به ما کمک کند تا نتیجه خوبی بگیریم.

 

نظر شما