معادله‌ای که گل‌محمدی جواب می‌دهد؛

منتظر شگفتانه یحیی در دفاع چپ باشیم؟!

۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۲۳:۴۳:۲۸
کد خبر: ۱۰۴۳۷۸۸
منتظر شگفتانه یحیی در دفاع چپ باشیم؟!
با محرومیت وحید امیری که در بازی‌های اخیر به عنوان دفاع چپ سرخ‌ها به میدان می‌رفت حالا معادله ویژه‌ای ذهن یحیی گل‌محمدی را به خود مشغول کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ با توجه به غیبت وحید امیری در بازی برابر گل‌گهر، کادر فنی پرسپولیس باید از بین گزینه‌های موجود دست به انتخاب زده و دفاع چپ خود را برای این دیدار معرفی کند.

این در حالی است که این احتمال دور از ذهن نیست که با حضور سیدجلال حسینی در ترکیب 11 نفره سرخ‌ها، در این دیدار سیدجلال و کنعانی‌زادگان در قلب خط دفاعی بازی کرده و شجاع خلیل‌زاده با تغییر پست به سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس منتقل شود، انتخابی که به نظر معقول‌ترین تصمیم گل‌محمدی برای پست دفاع چپ خواهد بود.

این در حالی است که شاید هم یحیی دست به یک ریسک بزرگ زده و با میدان دادن به بازیکن جوانی مثل احسان حسینی، که بازیکن چپ پای تخصصی است، او را در دیداری رسمی مورد محک و ارزیابی قرار دهد.

این احتمال نیز وجود دارد که نه شجاع در سمت چپ بازی کند و نه گزینه جوانی چون احسان حسینی، بلکه یحیی با انتخاب غافلگیرکننده‌ای بخواهد با استفاده از بازیکن دیگری در پست غیرتخصصی شگفتانه‌ای را برای همه به نمایش بگذارد.

نظر شما
پرونده ویژه