در جلسه هماهنگی اعلام شد؛

تونل افتخار گل‌گهر و راهروی ویژه نیروی انتظامی برای پرسپولیس

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۰:۳۴
کد خبر: ۱۰۴۴۱۶۳
تونل افتخار گل‌گهر و راهروی ویژه نیروی انتظامی برای پرسپولیس
نشست هماهنگی مدیران برای بازی امشب پرسپولیس و گل گهر سیرجان، صبح امروز از ساعت 10 صبح در سالن کنفرانس هیات فوتبال سیرجان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا رو به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی مدیران برای بازی امشب پرسپولیس و گل گهر سیرجان، صبح امروز شنبه از ساعت 10 صبح در سالن کنفرانس هیات فوتبال سیرجان برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست مهدی کرامتی ناظر مسابقه و نماینده فدراسیون برگزار شد، فریبرز مرادی به عنوان ناظر ویژه سازمان لیگ و افشین پیروانی و علیرضا اشرف به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس، حضور پیدا کردند.

در این جلسه مقرر شد تیم فوتبال پرسپولیس با لباس یکدست قرمز برای بازیکنان و سبز برای دروازه‌بان و یکدست آبی برای بازیکنان گل گهر سیرجان و مشکی برای دروازه بان آن تیم وارد زمین شوند.

همچنین نماینده تیم گل گهر سیرجان اعلام کرد؛ در این بازی قصد دارند برای تیم فوتبال پرسپولیس تونل افتخار باز کنند.

نماینده تیم فوتبال پرسپولیس نیز با قدردانی از هواداران پرسپولیس و میهمان نوازی سیرجانی‌ها که استقبال چشمگیری از سرخپوشان داشتند، با حفظ احترام به هواداران و مردم سیرجان خواستار آن شد که تمهیداتی اندیشیده شود که هم خروج اعضای تیم از هتل دچار مشکل نشوند و حضور در ورزشگاه دچار وقفه نگردد و هم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت اعضای تیم و تماشاگران حاضر شود.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس، شب گذشته در ورود به سیرجان در فرودگاه، طول مسیر و در محل هتل با استقبال و میهمان‌نوازی گسترده هواداران، سیرجانی‌ها و کرمانی‌ها روبرو شد تا جایی که ورود تیم به هتل هم با دشواری انجام شد.

نیروی انتظامی اعلام کرد؛ برای تسهیل حرکت تیم از هتل اقدام به نرده کشی برابر هتل می‌کند تا اعضای تیم بتوانند به راحتی از میان هواداران و از راهرویی که ایجاد می‌شود عبور کنند.

باشگاه پرسپولیس با قدردانی از هواداران پرسپولیس و مردم کرمان و سیرجان درخواست کرد، با توجه به این که در شرایط کنونی، آنها و اعضای تیم را در معرض ابتلا به ویروس کووید 19 و ابتلا به کرونا قرار می‌دهد، از تجمع خودداری کرده و حتما نسبت به رعایت پروتکل‌ها از جمله زدن ماسک اقدام نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز