بازیکن تیم فوتبال جوانان:

امیدواریم باعث سربلندی فوتبال ایران باشیم

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۴:۳۴:۵۱
کد خبر: ۱۰۴۴۱۸۲
امیدواریم باعث سربلندی فوتبال ایران باشیم
بازیکن تیم فوتبال جوانان با اظهار رضایت از اردوی این تیم گفت: انگیزه و تلاش بچه ها با هدایت کادر فنی می تواند موجب موفقیت ما در مسابقات آسیایی شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا اسدآبادی بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان با بیان این موضوع اظهار داشت: خوشبختانه اردوی قبلی را را با جو بسیار خوبی پشت سر گذاشتیم و بچه ها از هر نظر در بهترین شرایط قرار داشتند. انگیزه و تلاش خوبی در این اردو وجود داشت و اعضای تیم تلاش می کردند با توجه به خواسته های کادر فنی خصوصا در بخش تمرینات آمادگی جسمانی به شرایط مطلوب نزدیک شوند.

او در ادامه افزود: به هر صورت اردو در این شرایط کرونایی سختی های خاص خودش را دارد اما انگیزه و تلاش بچه ها برای موفقیت باعث می شود این سختی ها را پشت سر بگذاریم. اردوی دوم تیم هم با انجام تست کرونا آغاز شده و رقابت بسیار خوبی بین بچه ها دیده می شود.

اسدآبادی در خصوص نخستین بازی تدارکاتی جوانان گفت: با اینکه بچه های زیر فشار تمرینات بدنسازی قرار داشتند سعی کردیم مقابل یک تیم بزرگسال بهترین عملکرد را داشته باشیم و امیدوارم کادر فنی از نمایش بچه ها راضی بوده باشند. تلاش می کنیم این شرایط را در اردوهای بعدی هم حفظ کنیم و با تمرکز روی هدف بزرگی که داریم در مسابقات آسیایی موفق ظاهر شویم. امیدوارم با دعای مردم، تلاش بازیکنان و هدایت کادر فنی بتوانیم راهی که از مرحله مقدماتی آغاز کردیم را به خوبی ادامه بدهیم و در دور نهایی هم موجب سربلندی فوتبال کشور باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز