تصمیم جدید باشگاه استقلال؛

قرارداد یک‌ساله ممنوع!

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۳:۲۰:۴۳
کد خبر: ۱۰۴۴۲۲۱
قرارداد یک‌ساله ممنوع!
باشگاه استقلال پروسه تمدید قرارداد بازیکنان این تیم را استارت زده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در حالی که تا پایان فصل فقط یک بازی باقی مانده و استقلالی‌ها دیدار حساس نیمه نهایی جام حذفی با پرسپولیس را پیش‌رو دارند، اعضای مدیریت این باشگاه پروسه تمدید قرارداد بازیکنان را آغاز کرده‌اند.

آبی‌های پایتخت بعد از پایان مسابقات لیگ باید بلافاصله در جام حذفی و بعد از آن هم در لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند. طبق قانون فدراسیون فوتبال به دلیل طولانی شدن لیگ برتر، بازیکنانی که قراردادشان به پایان می‌رسد می‌توانند در جام حذفی هم برای تیم‌هایشان بازی کنند اما ماجرا برای لیگ قهرمانان فرق دارد.

با توجه به حساسیت بالای لیگ قهرمانان و شرایط نه چندان خوب استقلال در گروهش، کادر فنی باشگاه دغدغه تمدید قراردادها را دارد. فرهاد مجیدی مدت‌هاست لیست بازیکنانی که می‌خواهد قرارداد آنها برای فصل آینده تمدید شود را به باشگاه داده و مدیرعامل باشگاه هم براساس این لیست کار مذاکره را شروع کرده و از بین 6 بازیکنانی که قرارداد آنها تمام شده قرارداد داریوش شجاعیان را تمدید کرد.  

در پایان فصل قرارداد بازیکنانی چون علی کریمی، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، روزبه چشمی و محمد دانشگر به پایان می‌رسد و مجیدی تاکید ویژه‌ای روی تمدید قرارداد آنها دارد. از طرف دیگر شیخ دیاباته، ستاره استقلال، هم جزو کسانی است که یک‌سال دیگر با استقلال قرارداد دارد اما در صورت پرداخت نشدن مطالباتش می‌تواند قراردادش با این تیم را فسخ کند.

اینکه باشگاه استقلال نگذاشته آغاز مذاکرات موکول به پایان فصل شود و جلسه با بازیکنان را برای تمدید آغاز کرده، مدیرعامل باشگاه به پیشنهاد فرهاد مجیدی تصمیم مهم دیگری هم گرفته است. سعادتمند می‌خواهد قرارداد ستاره‌های استقلال را 2 ساله تمدید کند تا آبی‌ها برای سال آینده هم دغدغه تمدید قرارداد بازیکنان موثر خود را نداشته باشند.

قطعا این خبر می‌تواند اتفاق خوبی برای باشگاه استقلال باشد چون در شرایطی که این باشگاه دیگر مجاز به خرید بازیکن خارجی نیست، نیاز دارد که ستاره‌های خود را حفظ کند تا نگرانی بابت از دست دادن آنها نداشته باشد. 3

نظر شما