کامبک فرمانده سابق به فوتبال ایران؛

ابراهیمی آبی‌پوش می‌شود یا زردپوش؟

۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۰۴:۲۸:۵۶
کد خبر: ۱۰۴۴۲۸۲
ابراهیمی آبی‌پوش می‌شود یا زردپوش؟
با توجه به جدایی احتمالی ابراهیمی از الاهلی قطر، بعید نیست این بازیکن را فصل آینده در فوتبال ایران ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ امید ابراهیمی که این روزها برای دور نشدن از شرایط آرمانی به همراه تیم سایپا تمرین می‌کند، هنوز تیم فصل آینده خود را مشخص نکرده است.

ابراهیمی سال قبل به صورت قرضی به یوپن بلژیک پیوست و بعد از پایان قرارداد قرضی‌اش باید به قطر برگردد. اکنون با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ قطر هنوز تکلیف بازیکن ایرانی تیم الاهلی مشخص نیست اما حرف و حدیث‌هایی مبنی بر جدایی او از تیم قطری شنیده می‌شود.

امید ابراهیمی که بعد از درخشش در سپاهان در سال 93 به استقلال آمد، در طول دوران حضور 4ساله‌اش در این تیم روزهای خوبی را با استقلالی‌ها پشت سر گذاشت. او که یکی از بهترین بازیکنان استقلال در دهه اخیر بود و حتی توانست لقب «فرمانده» را هم از طرف هواداران این تیم بگیرد، بعد از درخشش در جام جهانی روسیه از جمع آبی‌ها جدا شد و به لیگ ستارگان قطر پیوست. این اتفاق درحالی رخ داد که اهالی فوتبال فکر می کردند بعد از جام جهانی ابراهیمی را در یک تیم اروپایی ببینند نه در لیگ قطر اما وقتی او با تیم الاهلی قرارداد بست استقلالی‌ها حسابی دلگیر شدند چون انتظار داشتند ابراهیمی در استقلال بماند و حضور در این تیم را به الاهلی ترجیح دهد اما رقم بالای قرارداد و نارضایتی امید از پرداختی‌های استقلال باعث کوچ او از تهران به دوحه شد.

حالا که ابراهیمی از ژوپیتر لیگ به لیگ ستارگان برگشته شایعاتی مبنی بر جدایی او از الاهلی شنیده می‌شود و بحث بازگشتش به فوتبال ایران منجر به واکنش‌های تند استقلالی‌ها شده است. هواداران استقلال از بازگشت امید به این تیم استقبال نمی‌کنند اما به نظر می‌رسد خود او برای بازگشت به جمع آبی‌های پایتخت تمایل زیادی دارد و منتظر است استقلالی‌ها باب مذاکره را با و باز کنند. استقلالی‌ها اگر نتوانند قرارداد علی کریمی را تمدید کنند بعید نیست برای پر کردن جای خالی او به سراغ فرمانده سابق‌شان بروند.

از طرف دیگر سپاهانی‌ها هم برای جذب امید ابراز تمایل کرده‌اند و منتظرند تکلیف سرمربی‌شان مشخص شود تا پیشنهاد خود را به او ارائه کنند. ابراهیمی که سابقه بازی در سپاهان را هم دارد، اگر نتواند یک سال دیگر در الاهلی بماند بعید نیست در صورت استقلالی نشدن برای سال آینده دوباره به نصف جهان برگردد و سپاهانی شود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز