کارشناس داوری:

کامیابی‌نیا نه، شجاع باید اخراج می‌شد/ گل علیپور و پنالتی پرسپولیس مشکلی نداشت

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۲:۴۶:۰۸
کد خبر: ۱۰۴۴۴۴۸
کامیابی‌نیا نه، شجاع باید اخراج می‌شد/ گل علیپور و پنالتی پرسپولیس مشکلی نداشت
نوذر رودنیل در خصوص قضاوت داوران دیدار گل‌گهر و پرسپولیس گفت: در جریان این دیدار سیدعلی را یک مقدار عصبی دیدم اما به جز اخراج کمال کامیابی‌نیا در دقیقه 15 اشتباه تاثیرگذاری را نداشت.

نوذر رودنیل، کارشناس داوری کشورمان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص قضاوت سیدمهدی سیدعلی در دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس گفت: با توجه به این که شدت برخوردها در این دیدار زیاد بود، این بازی 61 زمان مفید داشت.

او افزود: در دقیقه یک ادامه بازی مقابل دروازه پرسپولیس درست بود و اتفاق خاصی رخ نداد.

رودنیل با اشاره به اشتباه داور در اخراج کامیابی‌نیا ادامه داد: در خصوص اخراج کمال کامیابی‌نیا باید بگویم اخراج او در دقیقه 15 درست نبود. طبق قانون به تکلی را باید کارت قرمز بدهیم که آسیب رسان باشد. تکل در فاصله به آن نزدیکی نمی‌تواند آسیب رسان باشد و این خطا در فاصله کمتر از نیم متری رخ داد و اخطار برای کامیابی‌نیا کافی بود.

این کارشناس داوری با اعلام این که شجاع خلیل‌زاده باید در این دیدار اخراج می‌شد، گفت: در دقیقه 17 اخطار به خلیل‌زاده کاملا درست بود؛ این در حالی بود که این بازیکن در دقیقه 28 باید کارت زرد دوم را می‌گرفت و اخراج می‌شد.

او در مورد اعتراض گل‌گهری‌ها به گل اول پرسپولیس تصریح کرد: گل علیپور کاملا درست بود زیرا توپ ریباند به گل تبدیل شد و آفساید نبود. ضمن اینکه باید بگویم پنالتی که برای پرسپولیس اعلام شد هم درست بود.

رودنیل در پایان خاطرنشان کرد: در این دیدار سیدعلی را یک مقدار عصبی دیدم اما به جز اخراج کمال کامیابی‌نیا در دقیقه 15 و اخراج نکردن شجاع، اشتباه دیگری را نداشت. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز