با انتشار پیامی صورت گرفت؛

تبریک سردار قاسمی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز

۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۱:۱۰:۴۵
کد خبر: ۱۰۴۴۶۳۲
تبریک سردار قاسمی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز
مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران فرا رسیدن 26 مرداد را به همه آزادگان تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید قاسم قاسمی، مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان در پیامی فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان عزیز را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:
۲۶مردادسال ۶۹، برگ دیگری از افتخارات جوانان میهن اسلامی ورق خورد. برگی از تاریخ انقلاب اسلامی که مادران، پدران، همسران و فرزندان چشم به راه شهر به استقبال پرنده های مهاجری آمدند. و در این روز پرستوها آمدند اگر چه با پر و بال شکسته از شکنجه و ستم اما بالاخره آمدند و چشمها بارانی شد با این خبر که آزادگان به وطن بازگشتند.

بدون تردید آزادگان دلاور، گنجینه‏ های‌ ارزشمندی هستند کـه با الهام از مکتب انسان‏ ساز اسلام و سیره ائمه اطهار توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند. یادآوری ایام باگشت آزادگان، در حقیقت یادآوری و بازنشان صبر حماسه‏ ساز حضرت زینب«س» در واقعه عاشورا است که آیندگان باید آن را سرلوحه خود قرار دهند.

بدینوسیله سالروز ورود این یادگاران دوران دفاع هشت ساله مقدس را گرامی داشته و به روح پاک امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم بالاخص سردار عزیز دلها حاج قاسم سلیمانی سلام و درود نثار می نماییم.

سید قاسم قاسمی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز