رکورد جدید برای هافبک پرسپولیس؛

کامیابی‌نیا ترک عادت نکرد!

۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۳:۵۴:۴۰
کد خبر: ۱۰۴۴۶۵۷
کامیابی‌نیا ترک عادت نکرد!
کامیابی‌نیا برای پنجمین بار طی 5 سال حضورش در تیم پرسپولیس، با کارت قرمز مستقیم داور از زمین مسابقه اخراج شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هرچند کارت قرمز و اخراج کمال کامیابی‌نیا توسط کارشناسان داوری مورد تائید قرار نگرفت اما این اخراج کار سرخ‌ها را برابر گل‌گهر سخت کرد.

اخراج کامیابی‌نیا، پنجمین اخراج این هافبک سرخ‌ها در مدت حضورش در پرسپولیس محسوب می‌شود. 

اخراج با طعم پیروزی!

تا قبل از بازی با گل‌گهر، آخرین اخراج کمال به بازی  پرسپولیس برابر شاهین بر می‌گردد، دیداری که با اخراج در دقیقه 43 آن بازی، پرسپولیس را 10 نفره کرد. در آن دیدار کامیابی‌نیا به خاطر خطای خشن با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد. دیداری که پرسپولیس در نهایت با یک بازیکن کمتر با پیروزی یک بر صفر آن را به پایان رساند.

وقتی با کی‌روش درگیر شد!

اخراج مستقیم دیگری که در کارنامه کامیابی‌نیا به ثبت رسید، مربوط به به دیدار برگشت مقابل سپاهان در فصل قبل است که علیرضا فغانی با توجه به درگیری کامیابی‌نیا و کی‌روش استنلی، این 2 بازیکن را اخراج کرد. دیداری که با تساوی یک- یک خاتمه پیدا کرد. 

اخراج به قیمت از دست دادن دربی!

او در 3 فصل قبل نیز سابقه اخراج مستقیم توسط داور را دارد. کمال در دوره شانزدهم لیگ برتر، به دلیل درگیری با فرزاد حاتمی در بازی برابر تراکتور با کارت قرمز بیژن حیدری اخراج شد تا دربی آن فصل را از دست بدهد. 

کارت قرمز در لیگ قهرمانان آسیا

کمال سابقه اخراج در لیگ قهرمانان آسیا را نیز دارد. او در دیدار برابر الاهلی عربستان به دلیل خطای خشن در دقیقه 15 با کارت قرمز داور چینی اخراج شد، دیداری که پرسپولیس با نتیجه 3 بر یک حریف خود را شکست داد.

کارت قرمز شماره 5

در نهایت اخراج اخیر او برابر گل‌گهرسیرجان باعث شد پنجمین اخراج این هافبک پرسپولیس به نام او به ثبت برسد. کمال در این بازی هم خوش شانس بود که پرسپولیس بازنده نشد و 10 نفره با امتیاز از سیرجان برگشت. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز