از لطف هواداران به‌خاطر رای‌شان ممنونم؛

حسین‌پور: به بازی با سایپا فکر می‌کنیم نه دربی حذفی

۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۵:۴۷:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۵۴۴۵
حسین‌پور: به بازی با سایپا فکر می‌کنیم نه دربی حذفی
هافبک پرسپولیس درباره وضعیت تیم و خودش صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سعید حسین‌پور در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در خصوص انتخابش به عنوان بهترین بازیکن دیدار با گل‌گهر که با آرای هواداران به دست آمده، گفت: این لطف هواداران است اما واقعا همه بازیکنان در این بازی زحمت کشیدند تا بتوانیم نتیحه 2 بر صفر عقب بودن را جبران کنیم. البته از بازیکنان بزرگ‌تر تیم هم باید قدردانی کنم که زحمت زیادی کشیدند و به من در این دیدار کمک کردند. همچنین از آقای نوراللهی هم ممنون هستم که به من کمک زیادی کرد. از طرف دیگر هواداران هم همیشه به من لطف داشتند و قدردان اعتماد آنها هستم.

او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کرد با آرای هواداران بهترین بازیکن زمین شود، افزود: واقعا به چنین چیزی فکر نمی‌کردم. در زمان بازی هم وقتی قرار بود به زمین بروم فقط به این فکر می‌کردم که به تیم برای جبران نتیجه کمک کنم. با این همه خوشحالم که هواداران از عملکرد من راضی بودند. برای من مهم است که کادرفنی و هواداران از عملکردم راضی باشند.

حسین‌پور در خصوص دیدار با گل‌گهر که در شرایط سختی هم برگزار شد، ادامه داد: نیمه اول که روی نیمکت بودم کاملا متوجه شدم که بازی خیلی سختی داریم چرا که 2 گل خورده بودیم، 10 نفره شدیم و حریف هم روحیه بالایی به دست آورده بود اما در بین دو نیمه و با صحبت‌های آقا یحیی توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم. ما در نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم و 10 نفره توانستیم کامبک بزنیم و شاید فقط چند ثانیه کم آوردیم. این هم به هر حال از جذابیت‌های فوتبال است و خوشحالم که توانستیم در آن شرایط سخت آب و هوایی و در خانه حریف نتیجه را برگردانیم.

هافبک جوان پرسپولیس در مورد بازی با سایپا که در هفته آخر لیگ برگزار خواهد شد، گفت: برای ما هیچ بازی تشریفاتی وجود ندارد چرا که هواداران حتی در بازی‌های دوستانه هم انتظار برد از پرسپولیس دارند. ما البته همه تمرکز خودمان را برای بازی با سایپا گذاشتیم و اصلا تحت تاثیر بازی در نیمه نهایی جام حذفی و دیدار دربی قرار نداریم. در هفته آخر لیگ هم برای برد به زمین خواهیم رفت تا هدیه خوبی به هواداران بدهیم.

او در مورد غیبت تماشاگران در ورزشگاه‌ها و تاثیری که این موضوع روی بازیکنان دارد خاطرنشان کرد: غیبت تماشاگران و هواداران نه تنها کم نیست بلکه خیلی روی عملکرد بازیکنان تاثیر دارد. امیدوارم این ویروس زودتر ریشه‌کن شده تا باز هم هواداران بتوانند در ورزشگاه حاضر شوند.

هافبک پرسپولیس گفت: یک بار دیگر از هواداران بابت اعتمادی که به من دارند تشکر می‌کنم و می‌دانم که انتظارات از من بیشتر شده و این موضوع وظیفه من را سنگین‌تر می‌کند. امیدوارم باز هم با عملکردم بتوانم دل هواداران را شاد کنم. جا دارد از اعتماد کادرفنی و در راس آنها آقای گل‌محمدی تشکر و قدردانی کنم. همچنین از آقایان باقری و مطهری که کمک زیادی به من می‌کنند هم ممنون هستم. امیدوارم در ادامه راه باز هم بتوانم باعث خوشحالی هواداران شوم.

نظر شما