روزبه شاه‌علیدوست در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

فوتبال پاک را در هفته آخر خواهیم دید/ بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۵:۱۴:۲۸
کد خبر: ۱۰۴۵۴۹۹
فوتبال پاک را در هفته آخر خواهیم دید/ بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم
کاپیتان تیم سایپا تهران بر این عقیده است که هواداران در هفته پایانی شاهد فوتبال پاکی از تیم‌ها خواهند بود.

روزبه شاه‌علیدوست، کاپیتان تیم سایپا، با اشاره به شرایط خوب تیمش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوب است. ما هفته قبل بازی و نمایش خوبی را برابر نفت مسجدسلیمان داشتیم و در طول 90 دقیقه فرصت‌های زیادی را برای گلزنی داشتیم اما در نهایت بازی بدون گل به پایان رسید و یک امتیاز نصیب تیم ما شد.  

او با اعلام این که تیمش از شروع دوباره بازی‌های لیگ پس از دوران کرونا شکستی را در کارنامه‌اش نداشته است، تصریح کرد: بچه‌های ما  شرایط را درک کرده‌اند و دوست دارند در همه بازی‌ها، با امتیاز زمین را ترک کنیم. ضمن این که ما می‌توانستیم تعداد پیروزی‌های‌مان را هم بیشتر کنیم اما در بعضی از بازی‌ها شانس با ما یار نبود.

کاپیتان سایپا در خصوص بازی تیمش برابر پرسپولیس در هفته آخر لیگ برتر خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است که جا دارد قهرمانی این تیم را به کلیه اعضای آن تبریک بگویم. همه می‌دانیم با تیم بزرگی بازی داریم  و من می‌دانم بازی سختی پیش روی تیم ماست. به همین دلیل تلاش ما این است از این دیدار امتیاز بگیریم. برخلاف باور خیلی‌ها به اعتقاد من پرسپولیس بی‌انگیزه نیست و همه تیم‌های لیگ در هفته‌های پایانی انگیزه دارند و با تلاش ویژه‌ای بازی‌های پایانی خود را برگزار می‌کنند.

او در مورد خبر اعتصاب احتمالی بازیکنان نفت مسجدسلیمان و حساسیت بازی این تیم برابر پارس جنوبی برای تیم‌های پائین جدول که در خطر سقوط هستند، اظهار داشت: با شناختی که از تارتار و نفت مسجدسلیمان دارم مطمئن هستم نفتی‌ها در هفته پایانی با دل و جان بازی خواهند کرد. این مسئله را در بازی برابر خودمان دیدم که چطور مثل تیمی که برای سهمیه یا فرار از سقوط تلاش می‌کند، روبروی ما ظاهر شدند. بر این باور هستم نفت برابر حریفش بهترین بازی را خواهد کرد و در هفته آخر پاکی فوتبال را خواهیم دید.

شاه‌علیدوست در مورد این که تیمش روی کاغذ خطر سقوط دارد، گفت: این احتمال وجود دارد اما شرایط تیم ما به گونه‌ای است که سرنوشت‌ در دست خودمان است. اگر بتوانیم از پرسپولیس امتیاز بگیریم، فکر می‌کنم به نتایج بازی‌های دیگر کاری نخواهیم داشت. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز