هم‌اندیشی وزارت ورزش و جوانان و شورای تخصصی ورزش سازمان صداوسیما؛

اعلام آمادگی شورای تخصصی ورزش سازمان صداوسیما برای کمک به توسعه ورزش کشور

۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۲۱:۲۶:۰۵
کد خبر: ۱۰۴۵۵۵۰
اعلام آمادگی شورای تخصصی ورزش سازمان صداوسیما برای کمک به توسعه ورزش کشور
وزیر ورزش و جوانان امروز به همراه تعدادی از معاونین این وزارتخانه، در شورای تخصصی ورزش سازمان صداوسیما که در شبکه سه سیما برگزار شد، حضور پیدا کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در ابتدای جلسه گزارشی از وضعیت کنونی ورزش کشور با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر ورزش جهان و ایران که باعث به تعویق افتادن مسابقات المپیک و جهانی شد، ارائه داد.

وی ضمن قدردانی از فعالیت ها و تعاملات صداوسیما و شورای تخصصی ورزش این سازمان با وزارت ورزش و جوانان برای اعتلای ورزش کشور، برگزاری چنین نشست‌هایی را باعث رشد و توسعه ورزش کشور دانست و خواستار بهره گیری بیش از پیش از ظرفیت این شورا شد.
 
در ادامه این نشست علی فروغی مدیر شبکه سه و رئیس شورای تخصصی ورزش سازمان صداوسیما ضمن بیان عملکرد این سازمان در همراهی هم‌افزایی و اعتلای ورزش کشور و برنامه‌های متنوع و گسترده رادیو و تلویزیون در تهران و دیگر استانها اشاره کرد.
وی با اشاره به نگاه ویژه سازمان صداوسیما در پوشش حداکثری رویدادهای ورزشی گفت این شورا تصمیم دارد که در تمام عرصه‌های مورد نیاز وزارت ورزش از هیچ کمکی دریغ نکند و تمام تلاش خود را برای پیشبرد اهداف ورزش کشور چه در حوزه قهرمانی و چه در حوزه همگانی به کار گیرد.
نظر شما