حضور مسئولان شهرداری در صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور ؛

محسنی: با آمدن ابطحی، صندوق متحول شد/ درصدد ساخت مسکن هستیم

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۲۳:۱۴
کد خبر: ۱۰۴۵۸۶۴
محسنی: با آمدن ابطحی، صندوق متحول شد/ درصدد ساخت مسکن هستیم
محسنی مسئول ورزش شهرداری پایتخت با حضور در صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش کشور جهت برگزاری اقدامات مشترک فی مابین، با دکتر ابطحی مدیرعامل این مجموعه دیدار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، در این نشست صمیمی حیدر سلیمانی معاون ورزش آقایان، افسانه بیابانی معاون ورزش بانوان، علی خسروی مشاور و رئیس امور فدراسیون‌ها و هیات‌‌های ورزشی، فرزاد راد بوی معاون اماکن و فضاهای ورزشی، بصیر عبدالصالحی مدیر رفاه سازمان ورزش و فرشید اسحاقی مدیرروابط عمومی شهرداری تهران حضور داشتند.

دکتر ابطحی مدیرعامل صندوق در ابتدای این نشست ضمن خوش‌آمد گویی به مهندس محسنی و هیات همراه از حضور وی و مسئولان ورزش شهرداری تهران در این مجموعه تقدیر کرد.

او با بیان اینکه "محسنی از مدیران با سابقه و موفق کشور بوده است"، گفت: حضور ایشان در راس ورزش شهرداری بسیار موثر خواهد بود.

با مشارکت ورزش شهرداری مراسم‌ها را برگزار می‌کنیم

ابطحی با تشریح برنامه‌های صورت گرفته در صندوق اظهار داشت: می‌توانیم با مشارکت ورزش شهرداری مراسم های تجلیل و تولد قهرمانان را با شکوه هرچه بیشتر برگزار کنیم. صندوق شرکت‌هایی دارد که می‌توانند در پروژه‌های مختلف شهرداری تهران شرکت کنند. حتی حاضریم در بازسازی مناطق همکاری داشته باشیم.

درصدد ساخت مسکن هستیم

مدیرعامل صندوق در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در حال رایزنی برای مشارکت جهت ساخت مسکن برای پیشکسوتان و اعضای صندوق هستیم چراکه دغدغه اصلی من بحث مسکن این عزیزان است.

محسنی: کارهای ارزشمند ابطحی برکسی پوشیده نیست

در ادامه مسئول ورزش شهرداری تهران اظهار داشت: خوشحالم امروز در صندوق حمایت در خدمت مدیر توانمند و کاربلد این مجموعه و دوستانشان هستم. با شناختی که از دکتر ابطحی دارم، با حضور و همکاری ایشان می‌توانیم کارهای مشترکی به نفع ورزش انجام دهیم. اقدامات مثبتی که ابطحی برای پیشکسوتان انجام داده برکسی پوشیده نیست. در بخش‌هایی که امکان همکاری باشد، حتما در خدمت صندوق حمایت خواهیم بود.

خسروی: کار صندوق حرکتی نوین در ورزش است

علی خسروی داور اسبق فوتبال، مشاور و رئیس امور فدراسیون‌ها و هیات‌های ورزشی شهرداری تهران با بیان اینکه "در چند مراسم تقدیر از قهرمانان شرکت داشتم" گفت: این کار صندوق حرکت نوین در ورزش است. امیدوارم با پایان کرونا، این اقدام ادامه یابد چراکه با برپائی چنین مراسم‌هایی ضمن قدرانی از پیشکسوتان به جوانان ورزشکار هم انگیزه می‌دهد زیرا متوجه می‌شوند وقتی دوران قهرمانی‌اشان به پایان برسد، مورد توجه قرار خواهند گرفت.

در پایان این دیدار مقرر شد نشست‌های مسئولان صندوق و ورزش شهرداری استمرار یافته و اقدامات مشترک در دستور کار قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز