جلسه مهم حمیداوی برگزار می‌شود؛

رحمتی در انتظار تعیین تکلیف سرمربی شهرخودرو/ احتمال بازگشت شماره یک وجود دارد

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۸:۰۸:۰۷
کد خبر: ۱۰۴۶۰۲۴
رحمتی در انتظار تعیین تکلیف سرمربی شهرخودرو/ احتمال بازگشت شماره یک وجود دارد
مالک باشگاه شهرخودرو تصمیم دارد جلسه‌ای با سیدمهدی برای بازگشت به این تیم برپا کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدمهدی رحمتی به دلیل آنچه از طرف سهراب بختیاری‌زاده اختلاف با دستیار او سیدداوود سیدعباسی اعلام شد از تیم شهرخودرو کنار رفت. در این بین طی یکی دو روز گذشته برخی از اطرافیان باشگاه شهرخودرو تلاش کردند بین رحمتی و بختیاری زاده وساطت کنند تا رحمتی در آخرین هفته مسابقات لیگ برتر درون دروازه این تیم قرار بگیرد اما فعلا وساطت‌ها برای راضی کردن طرفین به صلح و آشتی بی‌فایده بوده است.

با این وجود شنیده می‌شود حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو تصمیم دارد جلسه‌ای بین رحمتی و بختیاری‌زاده برگزار کرده و سوءتفاهمات بین آنها را برطرف کند تا رحمتی به تمرین شهرخودرو برود و در بازی مقابل نساجی به میدان برود. ضمن اینکه شهرخودرو کمتر از 20روز دیگر هم باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و این موضوع باعث شده حمیداوی همه تلاش خود را برای بازگرداندن رحمتی به تیمش به کار گیرد.

از طرف دیگر رحمتی یک‌سال دیگر با شهرخودرو قرارداد دارد اما تکلیف بختیاری‌زاده در این تیم مشخص نیست و با توجه به نتایجی که او در لیگ گرفته هنوز مالک شهرخودرو تصمیم قطعی خود را برای ادامه همکاری با این مربی نگرفته است. بنابراین احتمال می‌رود رحمتی در صورتی برای آشتی پیش قدم شود که بختیاری‌زاده در شهرخودرو ماندگار شود.

البته با توجه به نتایجی که بختیاری‌زاده در لیگ با شهرخودرو گرفته بعید است که همکاری او با این باشگاه ادامه پیدا کند چون نماینده مشهد در گروه خود در لیگ قهرمانان هم وضعیت خوبی ندارد و باید منتظر تصمیم مالک این باشگاه برای ادامه همکاری بختیاری‌زاده با شهرخودرو بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز