محمود خوردبین در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس برنده دربی می‌شود/ فدراسیون تاوان سنگینی می‌دهد/ این اتفاقات قابل پیش‌بینی بود

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۷:۴۰:۳۰
کد خبر: ۱۰۴۶۰۲۷
پرسپولیس برنده دربی می‌شود/ فدراسیون تاوان سنگینی می‌دهد/ این اتفاقات قابل پیش‌بینی بود
پیشکسوت پرسپولیس بر این باور است که در قراردادی که فدراسیون‌نشین‌ها با ویلموتس بسته‌اند اشکالات زیادی بود و فوتبال ایران با این غرامت، تاوان سنگینی را خواهد داد.

محمود خوردبین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره اوضاع پرسپولیس گفت: خدا را شکر تیم با اقتدار قهرمان لیگ برتر شد و شرایط خوبی را رقم زد، موضوعی که باعث شد 4 هفته پایانی برای پرسپولیس بازی‌های تشریفاتی را شاهد باشیم و تیم با خیال آسوده‌ای این فصل از لیگ برتر را به پایان برساند.

سرپرست سابق پرسپولیس با اشاره به بازی فردا این تیم برابر ساپیا اظهار داشت: اگرچه این بازی در لیگ برتر برای پرسپولیس اهمیتی ندارد اما می‌تواند پیش درآمدی برای موفقیت در دربی باشد. به نظر من پرسپولیسی‌ها باید به این دیدار به چشم یک دیدار تدارکاتی نگاه کنند و با بررسی نقاط ضعف و قوت خود، برای بازی در نیمه نهایی جام حذفی آماده شوند.

خوردبین که دربی‌های زیادی را در دوران حضورش در پرسپولیس تجربه کرده با اشاره به این بازی و شرایط حاکم بر آن تصریح کرد: این دیدار، یک‌بازی روحی و روانی است و هر تیمی بتواند در زمین با آرامش و شرایط روحی- روانی بهتری کار کند، شانس موفقیتش بالاتر است. این مساله که می‌گویند در حال حاضر استقلال شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارد و به همین دلیل برنده دربی است را اصلا قبول ندارم. تیمی که در دربی با آرامش بیشتری در زمین حضور داشته باشد، به طور حتم می‌تواند نتیجه بهتری بگیرد. توصیه من این است که با ذهنیت موفقیت دربی پای در این میدان بگذارند.

او در خصوص پیش‌بینی‌اش از دربی خاطرنشان کرد: به اعتقاد من پرسپولیس با قهرمانی که در لیگ برتر کسب کرده، آرامش بیشتری دارد و شانس بیشتری برای پیروزی در این دربی دارد. 

خوردبین با اشاره به تاثیز منفی کرونا در فوتبال ایران، در مورد ارزیابی‌اش از لیگ امسال به خبرنگار برنا گفت: تا قبل از شیوع ویروس کرونا، شرایط نسبتا خوبی بر فوتبال ایران و لیگ برتر حاکم بود و تیم ها معمولا در اکثر بازی‌ها نمایش خوبی را از خود ارائه می‌دادند اما بعد از شیوع این بیماری و وقفه چندماهه همه‌چیز از روال عادی‌اش خارج شد. بعد از این که برگزاری بازی‌های لیگ از سرگرفته شد، شاهد افت کیفی بازی‌ها بودیم و این روند تا پایان ادامه داشت. البته خیلی تلاش شد که این بازی‌ها با کیفیت دنبال شود ولی این اتفاق رخ نداد.

پیشکسوت فوتبال در پایان در مورد ماجرای غرامت میلیاردی که مارک ویلموتس از فدراسیون ایران مطالبه کرده، اظهار داشت: این اتفاقات برای من قابل پیش‌بینی بود. همان موقع مصاحبه کردم و گفتم باید در قرارداد با مربیان این چنینی دقت شود. با این شرایط، اوضاع خراب می شود و متاسفانه فدراسیون باید تاوان سنگینی را بپردازد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز