امروز برگزار شد؛

نشست سهرابیان با تولیدکنندگان تجهیزات قایقرانی

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۳:۰۰:۰۳
کد خبر: ۱۰۴۶۴۴۰
نشست سهرابیان با تولیدکنندگان تجهیزات قایقرانی
رئیس فدراسیون قایقرانی امروز نشستی را با تولیدکنندگان تجهیزات داخلی این رشته برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا سهرابیان پیش از ظهر امروز نشستی با تولیدکنندگان داخلی تجهیزات قایقرانی داشت.

در این نشست عباس نظریان مادوانی رئیس مرکز مشارکت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری ورزش به نمایندگی از وزارت ورزش، ناهید جلیلیان به نمایندگی از سازمان بازرسی کل کشور، نماینده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و جمعی از تولیدکنندگان تجهیزات قایقرانی حضور داشتند.

رئیس فدراسیون قایقرانی در این نشست گفت: تلاش کردیم مباحث علمی و دانشگاهی را در تمام مباحث فدراسیون وارد کنیم. با توجه به شرایط و تاکید مقامات کشور، حمایت از تولیدات داخلی در دستور کار قرار دارد.

سهرابیان با اشاره به ظرفیت بالای تولید قایق و پارو در داخل کشور اظهارداشت: تولیدکنندگان ما توان بالایی دارند و در بخش‌های مختلف نشان داده‌اند که می‌توانیم در داخل کشور خیلی کارها انجام دهیم.

وی اضافه کرد: ما نیز در فدراسیون قایقرانی این برنامه‌ریزی را انجام دادیم تا با حمایت از تولیدکنندگان، این نگرش را در ورزشکاران ایجاد کنیم که توان داخلی تولید چیزی از تولیدات وارداتی کم ندارد و با حمایت از آن‌ها می‌توانیم از ظرفیت‌هایمان استفاده کنیم.

نظریان رئیس مرکز مشارکت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری ورزش نیز در این نشست اظهار داشت: جلسه بسیار ارزشمندی به همت فدراسیون قایقرانی انجام شد و برای اولین بار است که شاهد برگزاری نشستی تخصصی در این رشته ورزشی با حضور تولیدکنندگان هستیم که از این بابت جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه فدراسیون قایقرانی جوانب مختلف را در طرح خود سنجیده هست از جمله هماهنگی با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای اعطای تسهیلات به تولیدکننده‌ها که اقدام بسیار ارزشمندی است و حتما سرعت کار را بالا می‌برد.

وی عنوان کرد: این نشست جلسه اول هماهنگی است و برگزاری جلسات این‌چنینی در ادامه که بحث‌های تخصصی در آن انجام می‌شود اتفاق بزرگی است و نهایتا به توسعه ورزش کمک می‌کند.

نظریان تاکید کرد: ما هم در مرکز مشارکت‌ها، ظرفیت‌های لازم را ایجاد خواهیم کرد و استانداردهای مربوط را از مجامع بین‌المللی برای تسهیل کار دریافت می‌کنیم و علاوه بر آن هرگونه حمایتی نیاز باشد از تولیدکننده‌ها خواهیم داشت.

در ادامه نشست تولیدکنندگان تجهیزات قایقرانی در زمینه‌های مختلف مباحث خود را مطرح و مشکلات و موانع را در روند کاری خود اعلام کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز