از دهه دوم شهریور صورت می‌گیرد؛

نمایش مستند پرسروصدای پرسپولیس

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۶۶۰۴
نمایش مستند پرسروصدای پرسپولیس
مستند 4×6 (پوکر) دهه دوم شهریور به نمایش در می‌آید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، فیلم بلند و مستند 4×6 (پوکر) روایتی است از 4 قهرمانی پیاپی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران؛ روایت خلق یک حماسه، روایت از خود گذشتگی و همدلی، روایت همت ارتش سرخ برای ضرب طلایی‌ترین سکه افتخار فوتبال در ایران.

پوکر پرسپولیس، ثمره اندیشه و تلاشی بود که به عشق 24 ابدی کلید خورد؛ پایان لیگ پانزدهم، قهرمانی از دست رفته با تفاضل و قسمی که تک تک پرسپولیسی‌ها و همه هواداران پرخروش تیم به یاد هادی به زبان آوردند تا آغازی باشد برای چهارگانه‌ای تاریخی.

مستند 4×6 یا پوکر، داستان عشقی است که با برانکو آغاز و با یحیی گرم شد؛ داستانی که برد و باخت و تلخ و شیرین را در خود دارد. داستانی که روح هادی نوروزی، اشتیاق سید جلال و شجاع، علی بیرو و احمد نوراللهی، علیپور و امید، بشار و مهدی ترابی و تک تک بازیکنان، همدلی علی کریمی، تعصب علی پروین، شورحسین کلانی، حمید استیلی، مهرداد میناوند، ناصر محمدخانی و ... آن را به فراتر از یک فیلم، تبدیل کرد؛ بزرگانی که تک به تک، مقابل دوربین پوکر نشستند و  این قصه تماما سرخ را روایت کردند.

مستند 4×6 هرآنچه که پرسپولیس را به سمت این موفقیت تاریخی (پوکر) پیش برد به تصویر کشیده و در حقیقت برشی است از تاریخ پرافتخار پرسپولیس؛ برشی که بی تردید سالیان سال زرین‌ترین برگ کتاب لیگ فوتبال ایران خواهد بود.

این فیلم، با اتمام تصویربرداری، اکنون در مرحله صداگذاری و تدوین است؛ فیلمی که با سرمایه گذاری شرکت آتیه داده پرداز، کارگزار رسمی باشگاه پرسپولیس و در راستای فعالیت فرهنگی این باشگاه در حال ساخت بوده و احتمالا بین 15 تا 20 شهریور به نمایش درخواهد آمد.

مستند پوکر به کارگردانی محسن خان جهانی اصل؛ مستند ساز خوش ذوق و برجسته ایران که فیلم‌های خاطرات یک قاضی، کلاه شیشه ای، کلید و لیدر را در کارنامه فیلم‌های ورزشی خود دارد، در حال ساخت است و حمیدرضا قرایی و خان جهانی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارند.

ساخت مستند پوکر کاری بسیار سخت و طاقت فرسا بوده که نفرات بسیار خبره و شناخته شده‌ای در تولید آن نقش داشته‌اند که از آن جمله باید به امیر جغتایی (تصویر بردار)، احمدرضا طایی (صدابردار)، محسن محمدی (تدوینگر)، باقر شریفی سمنانی (مدیر تولید) و سیامک آقایاری به عنوان مشاور ورزشی و مجری طرح اشاره کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز