عبدالحمید احمدی:

ورزش همگانی حق الناس است/ مجمع پرسشگر باعث رشد ورزش می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۶:۲۶:۰۱
کد خبر: ۱۰۴۶۶۱۵
ورزش همگانی حق الناس است/ مجمع پرسشگر باعث رشد ورزش می‌شود
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: مجمع پویا و پرسشگر می‌تواند موجب رشد و توسعه ورزش همگانی شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالحمید احمدی روز چهارشنبه در مجمع عمومی فدراسیون ورزش های همگانی ضمن اشاره به پویایی مجمع عمومی فدراسیون اظهار داشت: مجمع پویا و پرسشگر می تواند زمینه ساز رشد و توسعه ورزش همگانی کشور شود و از این رو معاونت فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی از حضور روسای هیئت‌های استانی در هیئت رئیسه فدراسیون حمایت می‌کند.

احمدی با تاکید ضرورت تحقق 27 صدم درصد مالیات ارزش افزوده به ورزش‌های همگانی، خاطر نشان کرد: حتی اگر بودجه 27 صدم درصد مالیات ارزش افزوده و تمامی بودجه‌های قانونی و دولتی ورزش های همگانی در اختیار فدراسیون قرار بگیرد در نسبت با جمعیت 83 میلیونی کشور، باز با کمبود روبرو است.

وی افزود: بودجه‌های قانونی و دولتی ورزش‌های همگانی، پاسخگو حجم جمعیت نیست و همان طور که در برنامه‌های راهبردی فدراسیون دیده شده بود، ضرورت بهره گیری از سایر نهادهای مالی و سایر ارگان‌هایی که می‌توانند به ورزش همگانی کمک کنند الزامی است.

احمدی ضمن اشاره به صیانت معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی از بودجه این فدراسیون یادآور شد: معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی نه تنها از میزان بودجه صیانت کرده، بلکه تمام تلاش خود را برای افزایش آن انجام داده است.

وی با بیان اینکه کرونا منجر به توقف و تعطیلی تمامی فعالیت‌های ورزش قهرمانی شده است، افزود: هرچند ورزش قهرمانی در سراسر جهان تعطیل شده است، اما ورزش همگانی و ضرورت حفظ تندرستی و سلامت با ورزش بیش از پیش به چشم می‌خورد.

عبدالحمید احمدی در خاتمه یادآور شد: فدراسیون ورزش‌های همگانی با همکاری معاونت فرهنگی و توسعه ورزش‌های همگانی از ابتدای موج اول کرونا در کشور با رویکرد تندرستی و حفظ سلامت با ورزش برنامه‌های بسیار متنوعی را ارائه کرده است که در نهایت تقدیر سازمان بهداشت جهانی را در پی داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز