مربی تراکتور:

می‌دانیم مقابل فولاد دنبال چه چیزی هستیم

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۰:۱۸:۴۳
کد خبر: ۱۰۴۶۶۸۲
می‌دانیم مقابل فولاد دنبال چه چیزی هستیم
مربی تیم فوتبال تراکتور ابراز امیدواری کرد این تیم مقابل فولاد به خواسته خود که کسب سه امتیاز است، برسد‌.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مصطفی صداقت، مربی تیم تراکتور، پیش از بازی هفته سی‌ام لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: فردا مقابل تیم یکدست و خوب فولاد بازی داریم؛ تیمی که از کادر مدیریتی و فنی باتجربه و باکیفیتی برخوردار است و جایگاه این تیم در جدول، تاییدکننده این موضوع است. ما هم تیم بزرگ تراکتور هستیم و نماینده خیل عظیم هواداران پرشور و مردم غیور خطه آذربایجان.

وی افزود: می‌دانیم که در بازی فردا به دنبال چه چیزی هستیم و امیدواریم به دور از جنجال‌ها، هیاهوها، هجمه‌ها و بیانیه‌هایی که این روزها متاسفانه در فوتبال ما مرسوم شده، هر دو تیم درخور شأن نام و جایگاه‌شان در جدول، بتوانند فوتبال باکیفیتی را ارائه دهند.

صداقت خاطرنشان کرد: متاسفانه در ادوار گذشته و در این برهه‌های حساس، همیشه تراکتور مظلوم واقع شده و نتوانسته به جایگاه حقیقی خود برسد؛ اما این باشگاه همیشه با نگاه مثبت و متانت با قضایا برخورد کرده و در راستای هرچه بهتر برگزار شدن لیگ نهایت همکاری را داشته است.

وی ادامه داد: مطمئنیم که فردا با اشراف کاملی که فدراسیون محترم فوتبال و سازمان لیگ به تمام قضایا دارد و با توجه به حساسیت زیاد بالا و پایین جدول، تمامی ارکان برگزاری بازی‌ها با احساس مسئولیت زیاد و توجه ویژه به این موضوع که کوچکترین اهمال، ممکن است زحمات یک ساله‌ی مجموعه‌ای را جابجا کند، بهترین کیفیت خودشان را ارائه دهند و مطمئن هستیم که فردا روز خوبی برای فوتبال کشورمان خواهد بود.

مربی تیم تراکتور بیان کرد: متاسفانه فردا اکبر ایمانی را به علت محرومیت در اختیار نداریم، اما با تمام توان می‌دانیم که دنبال چه هدفی هستیم و امیدوارم به خواسته خودمان برسیم.

نظر شما