مهسا کمالی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

دوست دارم فصل بعد لژیونر شوم/ لیگ سختی را پشت سر گذاشتیم

۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۰۶:۲۴:۴۳
کد خبر: ۱۰۴۷۰۵۷
دوست دارم فصل بعد لژیونر شوم/ لیگ سختی را پشت سر گذاشتیم
بازیکن مس رفسنجان گفت: دوست دارم فصل بعد لژیونر شوم، لیگ سختی را پشت سر گذاشتیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال بانوان روز گذشته درحالی برگزار شد که تیم مس رفسنجان جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال را بالای سر برد.

در این مسابقه که از ساعت 11 در سالن پیام نور رفسنجان و بدون حضور تماشاگر به انجام رسید تیم مس رفسنجان موفق شد سایپا را 4 بر صفر شکست دهد و با پیروزی 6 بر صفر در مجموع 2 بازی رفت و برگشت قهرمان این مسابقات شود.

مهسا کمالی، بازیکن مس رفسنجان، درباره کسب عنوان قهرمانی گفت: در بازی رفت که خارج از خانه هم بود با نتیجه ۲ بر صفر موفق شدیم از سد تیم سایپا عبود کنیم در بازی برگشت هم ۴ بر صفر پیروز این دیدار بودیم. قطعا از قهرمانی‌مان خوشحالم به هر حال پس از یک سال تلاش امروز نتیجه زحمات‌مان را دیدیم. اما واقعا بازی سختی بود سایپا خیلی خوب بازی کرد که به نظرم  خیلی هم بد شانس بود چون موقعیت گل زیادی داشت. در کنار این سه گل ما در کاور پلی زده شد که واقعا در کسب قهرمانی‌مان بی اثر نبود.

او درمورد کیفیت لیگ ۹۸_۹۹ توضیح داد: امسال واقعا لیگ سختی را پشت سر گذاشتیم. کیفیت تیم‌ها خوب بود و ملی‌پوشان هم تقریبا در همه تیم‌ها پخش شده بودند. شش تیم بالای جدول واقعا هدفی جز قهرمانی نداشتند و همین مسئله جدا از جذابیتی که به رقابت‌ها می‌داد واقعا نتیجه گرفتن را هم سخت می‌کرد.

کمالی با ابراز رضایت از باشگاه مس گفت: باشگاه مس رفسنجان یکی از خوش‌قول‌ترین باشگاه‌هایی است که در حوزه بانوان فعالیت می‌کند. من امسال واقعا راضی بودم خوشبختانه قبل از پلی‌آف باشگاه به تمام وعده‌هایش عمل کرد. خوشحالم از این که ما هم با قهرمانی‌مان پاسخ اعتمادشان را دادیم. 

بازیکن مس در پایان با اشاره به فصل آینده لیگ بیان کرد: هنوز تکلیف لیگ مشخص نیست. بشخصه دوست دارم امسال و یا در آینده لژیونر شوم ولی لیگ تازه تمام شده و فعلا هیچ تصمیمی قطعی برای آینده ندارم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز