جلالی:لیگ نوزدهم فرسایشی بود/گل گهر می توانست در جایگاه بهتری باشد

۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۲۳:۱۰:۴۱
کد خبر: ۱۰۴۷۱۰۱
جلالی:لیگ نوزدهم فرسایشی بود/گل گهر می توانست در جایگاه بهتری باشد
سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت:خوشحالم که این تیم در جایگاه دهم ایستاد و شاید حتی می‌توانستیم بهتر از این باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش برابر ذوب‌آهن اظهارداشت: واقعا خوشحالم. این یکی از سخت‌ترین پروژه‌های دوران کاری من بود. البته می‌خواستم خودم را هم تست کنم چون این چالش پرفشاری بود. خوشحالم که بر آن فائق آمدیم. از مسئولان استان، شهر و باشگاه تشکر می‌کنم چون فوق‌العاده عمل کردند. همچنین از مجموعه کادر فنی، سرپرستی و بازیکنان تشکر می‌کنم. بازیکنانم با کمال صداقت و همدلی شرایط را کاملا درک کردند. خوشحالم که این تیم در جایگاه دهم ایستاد و شاید حتی می‌توانستیم بهتر از این باشیم.

جلالی درباره استعفای خود گفت: در آن مقطع باید این کار را می‌کردم ولی این درایت مدیر باشگاه بود. در واقع مدیریت این تصمیم را گرفت و من به نوبه خودم از آن‌ها ممنونم که در آن مقطع تصمیم خوبی گرفتند.

خبرنگار بعد از این، با اشاره به روز جهانی پزشک از جلالی خواست تا یک جمله به زارع، پزشک گل‌گهر بگوید که او هم بیان کرد:‌ از آقای زارع تشکر می‌کنم. هم از او و هم از همه پزشکانی که در سراسر کشور مخصوصا در این چند ماهه خیلی اذیت شدند تشکر می‌کنم. 

سرمربی گل‌گهر درباره فصلی که گذشت هم توضیح داد: این لیگ فرسایشی و فوق‌العاده پرفشار بود. لیگ باید نهایتا در ۱۰ ماه برگزار شود. وقتی نزدیک ۱۴ ماه طول می‌کشد یعنی سخت و فرسایشی است. به همین دلیل آسیب دیدگی‌های زیادی هم به وجود آمد. مربیان و بازیکنان زیادی هم بین تیم‌ها جابجا شدند. واقعا خیلی سخت بود و من خوشحالم توانستیم از این سختی سربلند بیرون بیاییم. تیم ما روزهای خیلی سختی را سپری کرد.

جلالی درباره بازی امروز تیمش هم توضیح داد: بازی خیلی خوب بود و ما کاملا مسلط بودیم. خوشحالم که بازیکنان به این قابلیت رسیده‌اند که هم زیبا بازی کنند و هم نتیجه بگیرند. داوری هم امروز خیلی خوب بود و من از تیم داوری ممنونم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز