صادقی:سایپا تیمی سالم و بدون زد و بند بود/در سال های آینده نتایج بهتری می گیریم

۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۲۳:۲۶:۲۶
کد خبر: ۱۰۴۷۱۰۶
صادقی:سایپا تیمی سالم و بدون زد و بند بود/در سال های آینده نتایج بهتری می گیریم
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: قطعا سایپا در سال‌های بعد نتایج خیلی بهتری کسب می‌کند و این موضوع را همه می‌بینند که بازیکنان سایپا چقدر با کیفیت هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ابراهیم صادقی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: در اولین سال مربیگری‌ام به بازیکنان جوان فرصت دادم و با یک تیم جوان تجربه زیادی به دست آوردم. خیلی سال سخت و پراسترسی را پشت سر گذاشتم اما خوشحالم در نهایت سایپا در لیگ برتر ماند.

وی افزود: تیم ما در دقایق اول بازی یک موقعیت تک به تک به دست آورد که بازیکن جوان سایپا آن را به راحتی از دست داد، اما وحید امیری که یک بازیکن باتجربه و ملی‌پوش محسوب می‌شود در موقعیت تک به تک خود گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

وی ادامه داد: تفاوت یک بازیکن جوان با یک بازیکن با تجربه و ملی پوش همین است. البته ما جوان‌های باکیفیتی داریم که در سال‌های آینده می‌توانند بیشتر خودشان را نشان دهند. خوشحالم به این بازیکنان جوان فرصت دادم و تیم ما با این نفرات در لیگ ماند.

صادقی خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم پرمهره و باکیفیتی است و ما پس از کرونا تنها یک باخت داشتیم که مقابل همین تیم بود. در دوران پس از کرونا خیلی خوب بازی کردیم و همین موضوع سبب شد در لیگ برتر بمانیم. خیلی از مربیان خودم که باتجربه هم هستند به من گفتند فرصت دادن به جوان‌ها کار پرریسکی است و شاید آینده مربیگری‌ات زیر سوال برود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: فلسفه باشگاه سایپا این بود که برای سال‌های آینده بستری را فراهم کند، هر چند نتایج ما خوب نبود. در نیم فصل اول تیم خیلی جوانی داشتیم اما در نیم فصل دوم بچه‌ها پخته‌تر شده و بهتر بازی کردند. نتایجمان هم در دوران پس از کرونا به جز بازی با پرسپولیس خیلی خوب بود.

وی افزود: شاید جوانگرایی سبب می‌شد من کلا از لیگ برتر کنار بروم، اما باید از مدیران سایپا در لیگی که تنها سه تیم سرمربی خود را تغییر ندادند تشکر کنم که به من با وجود نتایج خوبی که نداشتیم اعتماد و حمایت کردند. 

صادقی تصریح کرد: باید از حمایت‌های حبیب کاشانی تشکر کنم، نتایج خوبی نگرفتیم، اما وی هفته‌ای یک بار به ما سر می‌زد. فکر می‌کنم تجربیات امسال در آینده خیلی به درد من می‌خورد. 

سرمربی تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: فکر می‌کنم در لیگ به بازیکن 18 ساله خود 18 بازی 90 دقیقه‌ای دادم. تیم ما 10 بازیکن در تیم ملی امید و 2 بازیکن در تیم ملی جوانان دارد. نفرات 24 ساله ما هم جوان هستند، اما در 28-27 بازی لیگ برتر ثابت بازی کردند. این مسائل در آینده به سایپا و فوتبال ایران کمک می‌کند. 

وی توضیح داد: این نفرات قطعا در آینده بازیکنان خوبی می‌شوند. هر چند ما تاوان دادیم، اما امشب تفاوت یک بازیکن ملی پوش و میدان دیده با بازیکن جوان مشخص شد. بازیکنی مثل وحید امیری از یک موقعیت به راحتی استفاده می‌کند. پرسپولیس کلکسیونی از این نفرات را در اختیار دارد.

صادقی گفت: مقابل پرسپولیس برخلاف 8 بازی قبلی خوب بازی نکردیم و استرس روی تیم سایپا غالب شد. هر چه سعی کردیم بچه‌ها راحت بازی کنند نتوانستیم، اما نیت داشتیم به جوان‌ترها فرصت دهیم و خدا هم کمک کرد در لیگ برتر بمانیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا عنوان کرد: خدا را شکر تیم سالم بستیم که هیچ زد و بندی در آن نبود. یک تیم پاک و جوان را تشکیل دادیم و جای تقدیر دارد که توانستیم این همه جوان را به لیگ برتر وارد کنیم. 

وی ادامه داد: خدا را شکر که اکنون که قراردادها رو می‌شود و مشخص شده یک بازیکن خارجی چندین میلیارد پول می‌گیرد، اگر رسانه‌ها قرارداد تمام اعضای تیم سایپا را دربیاورند معلوم می‌شود کل این قراردادها اندازه یک بازیکن خارجی که در یک تیم بزرگ بازی می‌کند نیست. در این فوتبال همین موضوع هم یک دستاورد است اگرچه باید نتایج بهتری کسب می‌کردیم.

صادقی اضافه کرد: باید نتایج بهتری کسب می‌کردیم، بازیکنان جداشده از سایپا در فصل گذشته اکنون جزو ستارگان تیم های بالای جدول هستند و نفرات جوان جای آنها را گرفته‌اند به همین دلیل برای نتیجه گرفتن نیاز به زمان داشتیم و در نیم فصل دوم وضعیت ما بهتر شد. بار دیگر از مدیریت باشگاه تشکر کرده و خدا را شکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: قطعا سایپا در سال‌های بعد نتایج خیلی بهتری کسب می‌کند و این موضوع را همه می‌بینند که بازیکنان سایپا چقدر با کیفیت هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز