محمدرضا پوریا در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تلاش کردیم با وجود محدودیت‌ها در اجرای برنامه‌ها عقب نمانیم/ وزارت ورزش و کمیته‌ ملی‌ المپیک مانند همیشه حامی ما بودند

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۲۳:۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۰۴۷۸۳۸
تلاش کردیم با وجود محدودیت‌ها در اجرای برنامه‌ها عقب نمانیم/ وزارت ورزش و کمیته‌ ملی‌ المپیک مانند همیشه حامی ما بودند
رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: تلاش کردیم با وجود محدودیت‌ها در اجرای برنامه‌ها خود عقب نمانیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا پوریا، رئیس فدراسیون بدمینتون، درباره عملکرد یک سال اخیر این فدراسیون عنوان کرد: با توجه به اینکه تقویم در آغاز سال به تصویب مجمع می‌رسد ما توانستیم تقریبا صد در صد تقویم را پیاده کنیم. در همین راستا مسابقات قهرمانی کشور را در تمامی رده‌های سنی برگزار کردیم، رقابت‌های لیگ دسته یک و دسته دو بانوان را پشت سر گذاشتیم، البته مهمترین رویدادی که داشتیم مسابقات بین‌المللی دهه مبارک فجر بود که در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد اما متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا بیشتر کشورها مانند ادوار گذشته شرکت نکردند و با حضور 14 کشور این رقابت‌ها را به میزبانی شیراز برگزار کردیم.

او ادامه داد: در کنار مسابقاتی که پشت سر گذاشتیم برای حضور موفق در سایر رقابت‌ها اردوهای تیم ملی را داشتیم که البته با شیوع کرونا ویروس شکل اجرای این برنامه‌ها تغییر پیدا کرد. مسابقات قهرمانی غرب آسیا را داشتیم که موفق شدیم عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.

پوریا افزود: الان هم شرایط کاملا متفاوت است اما تلاش کردیم با وجود محدودیت‌هایی که ایجاد شده از برنامه‌ها عقب نمانیم. در همین راستا با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی درصدد هستیم اردوها را برگزار کنیم تا ورزشکاران‌مان از لحاظ آمادگی جسمی و روحی با افت مواجه نشوند.

رئیس فدراسیون بدمینتون در پایان با اشاره به حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: جا دارد تشکر ویژه ای داشته باشم از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک که در این وضعیت اقتصادی هم فدراسیون‌ها را تنها نگذاشتند و مانند همیشه حمایت کردند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز