باشگاه استقلال:

مجیدی تلاشی برای تعویق دربی نکرد

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۰:۴۵:۰۶
کد خبر: ۱۰۴۷۹۳۸
مجیدی تلاشی برای تعویق دربی نکرد
باشگاه استقلال تهران اعلام کرد سرمربی این تیم اقدامی برای تعویق دربی جام حذفی انجام نداده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دیروز در باشگاه استقلال روز تکذیب‌ها بود. از تکذیب استوری عجیبی که از صبح دیروز به فرهاد مجیدی نسبت داده شده بود تا تکذیب سفر مدیرعامل این باشگاه به ایتالیا که رسانه‌ها هدف از این سفر را مذاکره با استراماچونی سرمربی سابق استقلال برای هدایت این تیم در فصل آینده عنوان کردند. باشگاه استقلال هر دو خبر را تکذیب کرد اما این پایان ماجرا نبود. 

در ساعات نخستین بامداد امروز هم اطلاعیه‌ای از طرف باشگاه استقلال منتشر شد که در این اطلاعیه حضور فرهاد مجیدی به همراه یحیی گل‌محمدی در سازمان لیگ تکذیب شد. دیروز خبری در فضای مجازی با این مضمون منتشر شد که فرهاد مجیدی برای مذاکره جهت تعویق دربی به سازمان لیگ رفته اما باشگاه استقلال رسما این موضوع را تکذیب کرد.

در اطلاعیه باشگاه استقلال در این خصوص آمده است:«درحالی که برخی رسانه‌ها مدعی شدند فرهاد مجیدی برای تعویق زمان دربی به فدراسیون و سازمان لیگ رفته است، خبر فوق به این وسیله تکذیب می‌شود.»

مسئولان استقلال همچنین انتشار یک استوری در فضای مجازی که منتسب به مجیدی بود را نیز تکذیب کردند و در اطلاعیه‌شان آوردند:«یک استوری منتسب به فرهاد مجیدی درباره تعویق دربی هم در فضای مجازی منتشر شده که اصالت آن تکذیب می‌شود. به عبارتی دیگر سرمربی استقلال هیچ پست یا استوری در فضای مجازی در خصوص دربی منتشر نکرده است.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز