در اتفاقی عجیب؛

تصمیمی که خبرساز شد/ استعفای سرمربی لیگ برتری در پایان نیمه اول+ عکس

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۶:۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۰۴۸۱۵۴
تصمیمی که خبرساز شد/ استعفای سرمربی لیگ برتری در پایان نیمه اول+ عکس
سرمربی لیگ برتری در پایان نیمه اول مسابقه فوتبال از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی شب گذشته استارت خورد و نوشهری‌ها در ورزشگاه سیمرغ سمنان به مصاف تیم میزبان رفتند تا چهارمین بازی خود را در فصل جدید برگزار کنند.

این دو تیم از ساعت 21 به مصاف یکدیگر رفتند. پس از پایان وقت اول بازی در اتفاقی عجیب و طی مشکلات به وجود آمده احمد ابراهیمی‌پور سرمربی موج سواران تصمیم به قطع همکاری گرفت و اردوی نوشهری‌ها را قبل از شروع وقت دوم بازی ترک کرد!

این استعفا در حالی رخ داد که ابراهیمی‌پور در بازی موج سواران برابر سپاهان شهرداری سمنان به روی نیمکت این تیم نشسته بود و پس از پایان وقت اول و قبل از شروع وقت دوم بازی در حین صحبت‌های فنی از سمت خود استعفا داد تا موج سواران ادامه بازی را بدون سرمربی دنبال کنند.

سمنانی‌ها موفق شدند با نتیجه 7 بر 4 تیم بدون سرمربی نوشهر را شکست دهند تا طعم اولین برد در این فصل را بچشند. با این حال کار نوشهری‌ها سخت شده و باید منتظر ماند و دید مدیران این تیم برای آینده این تیم چه برنامه‌هایی دارند.

موج سواران نوشهر با توجه به ثبت دو پیروزی و دو شکست پنج امتیاز دشت کردند. دو بازی نوشهری‌ها برابر دو تیم اول و دوم باقی مانده است تا همه چیز در دستان بندرنشینان نوشهری باشد. موج سواران هم امتیاز با تیم دوم هستند و باید امشب به مصاف ایفا اردکان بروند. با این وجود می‌توان گفت امید‌ها همچنان در اردو نوشهری‌ها زنده است.

در زیر تصویر و استوری او را می‌بینید.

 

73

 

72

 

نظر شما