مرحله نیمه نهایی جام حذفی؛

آمار ویژه داور جدید دربی برای پرسپولیس!

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۰۶:۲۲:۴۷
کد خبر: ۱۰۴۸۴۳۴
آمار ویژه داور جدید دربی برای پرسپولیس!
با اعلام دوباره کمیته داوران فدراسیون فوتبال، پیام حیدری برای قضاوت در دربی نیمه نهایی جام حذفی انتخاب شد تا این داور جانشین زاهدی‌فر در این دیدار حساس شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پیام حیدری در شرایطی برای قضاوت در دربی از سوی کمیته داوران انتخاب شده که این داور در لیگ نوزدهم در 2 بازی برای سرخ‌ها سوت زده است. بازی اول مربوط به جدال پرسپولیس و شهرخودرو است، دیداری که در شرایطی به شکست قرمزهای تهرانی منجر شد که برخی کارشناسان معتقد بودند زننده تک گل آن دیدار (فرشاد فرجی) باید دقایقی قبل از گلزنی برای تیمش از بازی اخراج می‌شد اما این اتفاق رخ نداد تا یحیی گل‌محمدی که در آن دیدار سرمربی شهرخودرو بود، پیروزی شیرینی را به دست آورد.

جالب اینجاست در بازی دوم نیز سوت حیدری برای پرسپولیسی‌ها خوش آهنگ نبود و در هفته یازدهم، پرسپولیس در استادیوم آزادی برابر نفت مسجدسلیمان باخت تا دومین قضاوت حیدری نیز برای پرسپولیسی‌ها با شکست این تیم همراه شود. با احتساب این 2 بازی و قضاوت در نیمه نهایی جام حذفی، پیام حیدری برای سومین بار در این فصل برای سرخ‌ها سوت خواهد زد.

البته که استقلال هم اوضاع چندان بهتری ندارد. پیام حیدری در هفته اول لیگ نوزدهم داور بازی استقلال بود. دیداری که آبی‌پوشان با یک گل به ماشین‌سازی باختند. در آن دیدار محمد دانشگر از زمین اخراج شد. دو تساوی یک- یک برابر سایپا و پیکان هم با داوری پیام حیدری برای استقلال به دست آمد که تساوی با پیکان با حرف و حدیث‌هایی همراه بود. البته پیش از این دو تساوی، پیروزی 2 بر یک آبی‌پوشان مقابل ذوب‌آهن هم با قضاوت این داور همدانی به دست آمد. در آن مسابقه حیدری یک پنالتی برای استقلال گرفت که وریا غفوری آن را گل کرد. در کنار این مسابقات، پیام حیدری یک بار هم در جام حذفی برای استقلال قضاوت کرد که ماحصل آن پیروزی سه بر صفر برابر فجرسپاسی بود.

نظر شما