رونمایی از فینالیست اول جام حذفی در تبریز؛

نبرد تماشایی برای سهمیه چهارم آسیا

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۰۶:۴۸:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۸۹۷۲
نبرد تماشایی برای سهمیه چهارم آسیا
اولین فینالیست رقابت‌های این فصل جام حذفی در تبریز مشخص می‌شود و این تیم در انتظار پایان دربی می‌ماند تا حریف خود را در دیدار نهایی شناسایی کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در ادامه رقابت‌های جام حذفی سه‌شنبه‌شب در تبریز شاهد تقابل دو تیم فوتبال تراکتور و نفت مسجدسلیمان در چارچوب مرحله نیمه نهایی این پیکارها هستیم تا چهره یکی از فینالیست‌های این جام مشخص شود. 

تراکتور و نفت مسجدسلیمان که در لیگ برتر به ترتیب با حضور در رده چهارم و هشتم جدول، به کار خود پایان دادند در حالی برای دیدار در مرحله نیمه نهایی آماده می‌شوند که مسیر ویژه‌ای را تا رسیدن به دیدار ماقبل فینال طی کرده‌اند.

تراکتور در مرحله یک شانزدهم با پیروزی 2 بر یک برابر پاس موفق شد به مرحله یک هشتم صعود کند. قرمزهای تبریزی پس از این پیروزی، در حالی حریف تیم نود ارومیه شدند که دیدار این تیم در ماراتن 120 دقیقه‌ای با تساوی یک- یک پایان یافت و در نهایت تراکتوری‌ها در ضربات پنالتی برابر نود به برتری دست پیدا کردند. در ادامه این مسیر، تراکتور با برتری 4 بر یک برابر مس کرمان از این مرحله نیز به سلامت عبور کرد تا حالا در نیمه نهایی برابر نفت مسجدسلیمان به میدان برود.

در آن سوی میدان مسجدسلیمانی‌ها که در این فصل با مشکلات عدیده مالی دست و پنجره نرم می‌کردند، در حالی در لیگ برتر  با حضور در رده هشتم به کار خود پایان دادند که چند روز پیش به خاطر مشکلات مالی اعلام کرده بودند حاضر نیستند در جام حذفی مقابل تراکتور به میدان بروند!

شاگردان تارتار در نفت در مراحل قبلی جام حذفی، با پیروزی یک بر صفر برابر گل‌گهر، برد مشابه مقابل شهرخودرو و پس از آن پیروزی 3 بر 2 در برابر شاهین بوشهر و بعد از موفقیت برابر 3 تیم لیگ برتری حالا تراکتور را تا رسیدن به فینال پیش‌روی خود می‌بینند.

با توجه به کسب سهمیه  آسیایی پرسپولیس و استقلال از لیگ برتر، در صورت پیروزی تراکتور برابر نفت و صعود به فینال، سهمیه آسیایی این تیم هم قطعی می‌شود و  این تیم تبریزی بدون احتساب نتیجه‌ای که در فینال رخ بدهد، می‌تواند مجوز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. حالا باید منتظر ماند و دید تراکتوری‌ها می‌توانند با پیروزی برابر نفت، جشن آسیایی شدن بگیرند یا اینکه شاگردان تارتار با صعود به فینال، منتظر شناسایی حریف دیگر خود از دربی سرخابی‌ها خواهند ماند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز