بررسی بهترین تیم‌های بازی‌های خانگی و خارج از خانه ؛

پرسپولیس موفق‌ترین تیم در صدر

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۷:۳۷:۰۹
کد خبر: ۱۰۴۹۰۳۷
پرسپولیس موفق‌ترین تیم در صدر
پرسپولیس به عنوان یکی از بهترین تیم های لیگ نوزدهم در دیدارهای خانگی‌اش معرفی شد.

به گزارش  گروه ورزشی برنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم پرسپولیس عنوان موفق‌ترین تیم در بازی های خارج از خانه را به خود اختصاص داد و در جدول بازی‌های خانگی با 2امتیاز کمتر در رده سوم ایستاد. در این گزارش به بررسی روند امتیازگیری پرسپولیس می‌پردازیم.

بررسی موفق ترین تیم‌ها در خارج از خانه؛

پرسپولیس با اقتدار در صدر

پرسپولیس در بازی‌های خارج از خانه با11  برد، 2  تساوی و2باخت و کسب 35  امتیاز موفق‌ترین تیم در دیدارهای خارج از خانه لقب گرفت. این عنوان در حالی بدست آمده که تیم دوم جدول بازی‌های خارج از خانه (استقلال) 11 امتیاز و تیم های سوم وچهارم (سپاهان و نساجی) 17 امتیاز کمتر از پرسپولیس کسب کردند. هر 2تساوی سرخ‌ها پس از قطعی شدن پوکر قهرمانی و کاهش نسبی انگیزه‌ها و در دیدار با نساجی و گل‌گهر به ثبت رسید و 2 باخت خارج از خانه پرسپولیس هم در دور رفت و بازی مقابل تراکتور و شهرخودرو رقم خورده است. پرسپولیس با 27 گل زده و 8 گل خورده در ۱۵ بازی خارج از خانه خود عملکرد فوق‌العاده ای داشته است.

بررسی بهترین تیم‌ها در بازی‌های خانگی؛

پرسپولیس با 2 امتیاز کمتر در رتبه سوم

تیم تراکتور با دو امتیاز بیشتر از پرسپولیس و مجموعا کسب 35 امتیاز عنوان تیم برتر در بازی‌های خارج از خانه را به خود اختصاص داد. فولاد با 33 و پرسپولیس با 32 امتیاز در رده دوم و سوم موفق‌ترین تیم‌ها در بازی‌های خانگی لقب گرفته‌اند. پرسپولیس در بازی‌های خانگی 3 باخت و 2 تساوی داشته است. یک باخت پس از قطعی شدن قهرمانی مقابل ذوب آهن که تنها باخت دور برگشت سرخ‌ها بود و 2باخت مقابل سپاهان و نفت مسجد سلیمان در دور رفت 3باخت سرخ‌ها در دیدارهای خانگی بوده که البته بازی با ذوب آهن بدون حضور حضور تماشاگران برگزار شد. تیم‌های سپاهان و استقلال با دو تساوی و به ترتیب 4 و 5باخت در رده چهارم و پنجم قرار گرفته‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز