مرحله نیمه نهایی جام حذفی؛

پاشایی: تراکتور تیم قابل احترامی است/ امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۲۰:۴۲:۱۵
کد خبر: ۱۰۴۹۱۰۰
پاشایی: تراکتور تیم قابل احترامی است/ امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم
مربی نفت مسجدسلیمان از عملکرد شاگردان خود در فصلی که گذشت، تمجید کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در غیاب مهدی تارتار این حسین پاشایی بود که در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور حضور یافت و به تشریح شرایط تیمش پرداخت.

پاشایی درباره بازی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر تراکتور گفت: حضور در جمع چهار تیم جام حذفی می تواند یک افتخار برای نفت مسجدسلیمان و مردم و هواداران خونگرم آن باشد. اما مشکلاتی که پیش از بازی با پارس جنوبی افتاده، ما بعد از آن بازی هیچ تمرینی انجام ندادیم. دیروز با 5-4 بازیکن تمرین کردیم و امروز تمرین نصفه و نیمه ای با بیشتر بازیکنان انجام دادیم. تمام سعی و تلاش مان این است که با وجود عدم تمرین و مشکلاتی که داشتیم بازی را پشت سر بگذاریم و به فینال برسیم.

مربی نفت مسجدسلیمان در ادامه صحبت هایش گفت: تراکتور یک تیم خوب و قابل احترام و بزرگ در کشور است. دارای باشگاه قدیمی و دوست داشتنی است و ما هم نفت مسجدسلیمان هستیم و همان شانسی که حریف برای خود قائل است ما هم دارا هستیم. امیدوارم فردا با یک بازی خوب و فداکارانه بازی را به نفع خودمان تمام کنیم و به فینال برویم. باید از بازیکنان هم تقدیر و تشکر کنیم که علیرغم تمام مشکلات و کم و کاستی نتایج خوبی گرفتند. حضور آقای تارتار باعث شد طراوت و شادی در شهر مسجدسلیمان شد. نتایجی که ایشان گرفتند و ساختاری که اینجا شکل دادند باعث رضایت همه شده و شاهد و گواه آن مردم و هواداران این تیم هستند و در نهایت هم امیدوارم بچه ها علیرغم تمام مشکلات بتوانند نتیجه بازی فردا را به سود خود تمام کنند.

پاشایی درباره اینکه به دنبال بازی محتاطانه خواهند بود یا بازی تهاجمی هستند و در صورت صعود به فینال شرایط نیمکت این تیم چه خواهد شد و آیا تارتار علیرغم خداحافظی به کار ادامه خواهد داد یا نه، اینطور توضیح داد: جام شگفتی هاست اما فکر نمی کنم با نتایجی که ما در این فصل گرفتیم حضورمان در جمع چهار تیم عجیب بوده باشد. مشکلاتی داشتیم اما امیدوارم این مشکلات باعث نشود فردا نتیجه بدی بگیریم یا ضعیف بازی کنیم. با وجود بازیکنان خوبی که تراکتور دارد امیدوارم ما نیز بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم. ما برای برد به زمین خواهیم آمد و با تاکتیک ها و تدابیری که آقای تارتار خواهند داشت، امیدواریم به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز