مرحله نیمه نهایی جام حذفی؛

امید فرهاد به درخشش زوج ویرانگر در دربی+ عکس

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۳:۰۳:۲۲
کد خبر: ۱۰۴۹۴۳۱
امید فرهاد به درخشش زوج ویرانگر در دربی+ عکس
هر دو مهاجم ثابت استقلال با روحیه بالا آماده هستند و قطعا خط دفاعی مستحکم پرسپولیس روز دشواری را در برابر دیاباته و قایدی خواهند داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ گلزنی شیخ دیاباته و مهدی قایدی در آخرین دیدار لیگ برتر نه تنها منجر به پیروزی قاطعانه استقلال در این دیدار و کسب عنوان نایب قهرمانی شد، بلکه استقلالی ها را به برد در دربی مرحله نیمه نهایی هم امیدوارتر کرد.

در این دیدار زوج ویرانگر خط حمله استقلال موفق به گلزنی شدند تا نشان دهند از نظر آمادگی در سطح بالایی به سر می برند و شرایط شان برای دربی 93 ایده آل است. شیخ دیاباته در پیروزی های اخیر استقلال نقش پررنگی داشته و در بازی با شاهین هم توانست دبل کند و کفش طلای لیگ نوزدهم را به خود اختصاص دهد. مهدی قایدی هم با وجود نمایش خوبی که داشت مدتها موفق به باز کردن دروازه حریفان استقلال نشده بود اما در بازی با شاهین طلسم گل نزدن های او شکست و توانست با به ثمر رساندن دهمین گل خود هم وعده اش به هواداران استقلال را عملی کند هم نشان دهد آماده و سرحال است.

نمایش مقتدرانه خط حمله استقلال در دیدار با شاهین باعث شده فرهاد مجیدی امید زیادی به درخشش این زوج ویرانگر  در دربی داشته باشد. حالا هر دو مهاجم ثابت استقلال با روحیه بالا آماده هستند و قطعا خط دفاعی مستحکم پرسپولیس روز دشواری را در برابر دیاباته و قایدی خواهند داشت.

1a6c168f-847e-4844-b1ac-711b3f3196a5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز