تغییر و تحولات احتمالی در شهرخودرو؛

جابجایی قدرت در مشهد/ رحمتی جانشین سهراب می‌شود؟

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۵:۵۵:۴۵
کد خبر: ۱۰۴۹۵۶۱
جابجایی قدرت در مشهد/ رحمتی جانشین سهراب می‌شود؟
ظاهرا مدیران شهرخودرو تصمیم دارند با هدایت رحمتی در مسابقات لیگ قهرمانان حضور یابند و پس از آن در خصوص آینده نیمکت تیم‌شان تصمیم بگیرند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بعد از اینکه سرمربی شهرخودرو سیدمهدی رحمتی را در فاصله یک هفته مانده تا پایان مسابقات لیگ اخراج کرد، این دروازه بان باسابقه هیچ واکنش رسانه ای از خود بروز نداد و سیاست سکوت را در پیش گرفت.

سهراب بختیاری زاده به بهانه درگیری لفظی مهدی رحمتی با دستیارش داود سیدعباسی، او را در آستانه دیدار با نساجی از تیم کنار گذاشت و حتی وقتی مدیران باشگاه با تصمیم او مخالفت کردند هم سرمربی جوان اعلام کرد روی حرفش باقی می ماند و تا زمانی که او در شهرخودرو باشد، رحمتی جایی دراین تیم ندارد.در تمام این مدت رحمتی که روزهای خوبی را با شهرخودرو در لیگ نوزدهم و بازی های آسیایی پشت سر گذاشته بود، سکوت کرد و ترجیح داد منتظر رسیدن روزهای آینده و رخ دادن اتفاقات جدید باشد.

در روزهای اخیر هم شایعات زیادی درباره وضعیت بختیاری زاده و رحمتی مطرح شده است. درحالی که شهرخودرویی ها باید در فاصله کمتر از 20 روز آینده برای برگزاری اردو جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا به قطر برود، اخبار عجیبی از تصمیم مسئولان این باشگاه و شخص حمیداوی مالک شهرخودرو به گوش می رسد.

گفته می‌شود مالک شهرخودرو که اتفاقا رابطه بسیار خوبی هم با مهدی رحمتی دارد، تصمیم گرفته سرمربی جوان را که در لیگ هم نتایج خوبی نگرفت برکنار کرده و رحمتی را به عنوان سرمربی موقت تیم معرفی کند. ظاهرا مدیران شهرخودرو تصمیم دارند با هدایت رحمتی در مسابقات لیگ قهرمانان حضور یابند و پس از آن در خصوص آینده نیمکت تیم‌شان تصمیم بگیرند. تصمیمی که بسیار عجیب به نظر می رسد اما نشان از نفوذ رحمتی در مدیریت باشگاه مشهدی دارد.

البته از آنجایی که رحمتی مدرک A مربیگری ندارد باید منتظر ماند و دید تصمیم مالک شهرخودرو تا چه اندازه ممکن است عملی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز