حسن رنگرز:

لرستان مهد پهلوانان و نام آوران ورزشی است/ زیر ساخت‌های ورزشی مهیا شود لرستان قطب ورزشی کشور می‌شود

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۶:۴۲:۲۷
کد خبر: ۱۰۴۹۵۹۰
لرستان مهد پهلوانان و نام آوران ورزشی است/ زیر ساخت‌های ورزشی مهیا شود لرستان قطب ورزشی کشور می‌شود
سرپرست دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان گفت: زیر ساخت‌های ورزشی مهیا شود لرستان قطب ورزشی کشور می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسن رنگرز، در نشست هم اندیشی با هیئت های ورزشی لرستان، ضمن تسلیت ایام محرم و گرامی داشت هفته دولت، اظهار کرد: دغدغه ها و مطالبات هیئت های ورزشی عمدتاً مشترک و حول یک محور است.

 رنگرز در پاسخ به انتقادات هیئت های ورزشی از المپیاداستعداد ورزشی کشور بیان کرد: قطعاً انتقاداتی به المپیاد استعداد یابی وارد است، ولی نمونه‌های علمی است که در دنیا با پژوهشی به نرم های ملی رسیده است و قطعا دارای مزایا بالایی است.

وی توجه به استعداد یابی را از واجبات فدراسیون ها دانست بیان کرد: استعدادها در خانواده های کم توان حضور دارند و باید ضرورتاض به سمت نظام کشف و پرورش استعدادها حرکت کنیم.

سرپرست دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش تصریح کرد: لرستان مهد پهلوانان و نام آوران ورزشی است که اگر الزامات آن مهیا و وجود داشته باشد می تواند به قطب اصلی کشور در این عرصه تبدیل شود.

رنگرز گفت: در نظر داریم فستیوال ها و جشنواره هایی را با هدف آشنایی با فضای ورزش در سنین پایه برگزار کنیم که در آن رده های پایه پشتوانه سازی شود.

وی بیان کرد: الان نظام کشف استعدادها در ورزش کشور اتفاقی است و طبق معیار و اصولی که میخواهیم صورت نمی گیرد.

سرپرست دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان افزود: آموزش و پرورش یک فضا و ظرفیت در اختیار است که برای کشف استعداد ها نباید از آن چشم پوشی کرد و باید خود آموزش و پرورش نیز اهتمام جدی داشته باشد که بتواند از این ظرفیت موجود استفاده بیشتری برای کشور را ببرد.

رنگرز با بیان این که می شود با انجام اقدامات نظام مند به رفع مشکلات و نقص ها امیدوار بود، اظهار کرد: نیازداریم مربیان استعدادیابی بیشتر پرورش داده شوند که بتوانیم بهتر از گذشته در این راستا عمل کنیم.

سرپرست دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان افزود: باید هیئت های ورزشی بیشتر به پروسه آموزش ورود کنند و مخصوصاض در این شرایط کرونایی از طریق فضای مجازی پیگیر باشند و شک نکنند که اگر انجام دهند به زودی ثمرات آن را خواهند دید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز