حسین کعبی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

دنیزلی در دربی سورپرایزم کرد/ انصاریان مرا به بیمارستان فرستاد!/ شهرآورد بدون تماشاگر هیجان ندارد

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۳:۳۰:۱۷
کد خبر: ۱۰۴۹۸۷۰
دنیزلی در دربی سورپرایزم کرد/ انصاریان مرا به بیمارستان فرستاد!/ شهرآورد بدون تماشاگر هیجان ندارد
بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است دربی بدون تماشاگر جذابیت ندارد و استادیوم خالی از هوادار می‌تواند باعث شود دربی از نظر کیفی با افت روبرو شود.

حسین کعبی، بازیکن اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد بازی امشب پرسپولیس و استقلال در نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: همه می‌دانند که دربی شرایط خاصی دارد و این بازی با تمام بازی‌ها متفاوت است. این بار دربی باید در جام حذفی برگزار شود و فکر می‌کنم این موضوع بازی را حساس‌تر از قبل کند. 

او با اشاره به شرایط دو تیم در آستانه این دیدار تصریح کرد: پرسپولیس و استقلال از نظر مهره برای این بازی شرایط و اوضاع خوبی دارند و فکر می‌کنم تقابل‌هایی که در خطوط حمله و دفاعی این تیم ها در طول بازی رخ بدهد، خیلی تماشایی باشد. این بازی، بازی اتفاقات است و هر تیمی بتواند این اتفاقات را به نفع خود تمام می کند این شانس را دارد که برنده این بازی حساس باشد. 

مدافع اسبق پرسپولیس در خصوص خاطراتش از حضور در دربی گفت: قبل از حضورم در پرسپولیس خیلی‌ها از هیجان این بازی برایم گفته بودند اما تا خودم این موضوع را تجربه نکرده بودم، مخصوصا اگر در این بازی گل بزنی یا پاس گل در تاریخ ماندگار می شوی و این اتفاق می‌تواند جذاب باشد.

کعبی افزود: من در 2 دربی بازی کرده‌ام و خاطرات متفاوتی را از این دیدار دارم. اتفاق جالب برای اولین حضورم در این بازی بود که دنیزلی مرا سورپرایز  کرد و در آن بازی مرا به خط حمله فرستاد، موضوعی که اصلا برایم قابل باور نبود. در همان بازی من توانستم یک پنالتی بگیرم اما مهرزاد معدنچی  آن را خراب کرد. یک اتفاق دیگر هم در دربی تهران برایم رخ داد و علی انصاریان، که اتفاقا دوست صمیمی‌ام محسوب می‌شود، در دربی طوری لب خط به دنده‌ام ضربه زد که بعد بازی کارم به بیمارستان کشید! 3/5

نظر شما