همه تقابل‌های یحیی – استقلال؛

پنجمین پیروزی یا چهارمین شکست؟!

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۲:۲۳:۱۸
کد خبر: ۱۰۴۹۹۳۸
پنجمین پیروزی یا چهارمین شکست؟!
سرمربی پرسپولیس در آستانه پانزدهمین رویارویی برابر استقلال است، اتفاقی که قرار است امشب در دیدار نیمه نهایی جام حذفی رخ بدهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ یحیی گل محمدی که جزو مربیان جوان اما باتجربه فوتبال ایران به شمار می آید در حالی قرار است در یکی از حساس‌ترین بازی های فصل فوتبالی جاری برابر استقلال قرار بگیرد که امیدوار است این دیدار با پیروزی پرسپولیس و صعود این تیم به فینال جام حذفی به پایان برسد.

در آستانه بازی شماره 15

یحیی گل محمدی در کسوت مربیگری در این برتر در تیم های مختلف سابقه زیادی در تقابل با آبی های پایتخت‌نشین دارد. گل‌محمدی در قالب سرمربی تیم های پرسپولیس، نفت تهران، ذوب آهن، تراکتور و شهرخودرو در مجموع 14 بار در برابر استقلال قرار گرفته است که دربی پیش روی سرخابی‌ها پانزدهمین بازی یحیی روبروی آبی ها محسوب می شود.

گل محمدی به دنبال پیروزی پنجم

یحیی در بازی های قبلی که مقابل استقلال داشته با تیم هایش نتایج ویژه ای را کسب کرده است. آمار تقابل های گل محمدی در برابر آبی های تهرانی می گوید ۴ پیروزی، ۳ شکست و ۷ تساوی  برای او در برابر استقلال رقم خورده است و حالا او در تلاش است تعداد پیروزی های خود مقابل استقلال را به عدد5 برساند. با توجه به این که این دیدار در چارچوب جام حذفی برگزار می شود، باید دید در نهایت پنجمین پیروزی برابر استقلال در کارنامه یحیی به ثبت می رسد یا او برای چهارمین بار طعم شکست برابر آبی های تهرانی را خواهد چشید. 

عملکرد در اولین و آخرین دربی

یحیی گل محمدی در لیگ دوازدهم برای اولین  بار به عنوان سرمربی پرسپولیس حضور در دربی را تجربه کرد، دیداری که در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا او به تک امتیاز از آن دیدار رضایت دهد. گفتنی است آخرین تجربه گل‌محمدی در این دیدار ویژه به بازی برگشت لیگ نوزدهم برمی‌ گردد، دیداری که تا دقایق پایانی با برتری استقلال همراه بود اما با گل دیرهنگام بشار، آن دیدار به تساوی انجامید.

آمار با نفت

یحیی گل محمدی در دوره ای که به عنوان سرمربی نفت در لیگ سیزدهم فعالیت می کرد، یک تساوی و یک پیروزی را برابر استقلال به دست آورد تا در آن فصل 4 امتیاز را آبی ها بگیرد.

لیگ چهاردهم و 4 امتیاز دیگر

تیم گل محمدی در لیگ چهاردهم هم موفق شد 4 امتیاز حساس را از استقلال بگیرد. در حالی که یحیی در این فصل از لیگ برتر سکان هدایت ذوب آهن را برعهده داشت، در بازی رفت در اصفهان با برتری 2 بر یک مقابل استقلال به پیروزی رسید. این در حالی بود که در بازی برگشت، تساوی یک بر یک در استادیوم آزادی، نتیجه ای بود که او برابر این تیم پایتخت‌نشین رقم خورد.

تاریخ برای یحیی تکرار شد

حکایت بازی تیم گل محمدی در برابر استقلال در لیگ پانزدهم نیز مثل لیگ چهاردهم بود. در بازی رفت ذوب آهن در برابر استقلال در این فصل یحیی و تیمش موفق شدند در تهران با پیروزی 2 بر صفر برابر استقلال با 3 امتیاز شیرین به اصفهان بازگردند. این در حالی بود که تساوی بدون گل، نتیجه بازی برگشت تیم گل محمدی مقابل استقلال در بازی برگشت بود.

یک شکست در لیگ شانزدهم

سرمربی فعلی پرسپولیس، در لیگ شانزدهم تجربه یک بازی در برابر استقلال را داشت، دیداری که ذوب‌آهن در دیداری خارج از خانه با نتیجه 2 بر یک مغلوب آبی پوشان شد و نتواست امتیازی از آن دیدار کسب کند.

کسب یک امتیاز با تراکتور

گل محمدی در لیگ هفدهم به عنوان سرمربی قرمزهای تبریزی در مجموع 2 بازی رفت و برگشت یک امتیاز از استقلال گرفت. در آن فصل تراکتور یحیی در بازی رفت در تهران برابر این تیم با شکست یک بر صفر به کار خود پایان داد، این در حالی بود که او در بازی برگشت در تبریز، موفق شد آبی ها را با تساوی متوقف کرده  و از آن دیدار خانگی اش یک امتیاز را به اندوخته های خود اضافه کند.

آسیایی شدن، پاداش پیروزی بر استقلال!

گل محمدی در لیگ هجدهم به عنوان سرمربی شهرخودرو توانست مجوز حضور در لیگ قهرمانان را پس از پیروزی شیرین برابر استقلال به دست بیاورد. در آن دوره از لیگ برتر، جدال رفت استقلال و شهرخودرو در بازی رفت در تهران، با تساوی بدون گل خاتمه یافت. این در حالی بود که بازی برگشت این 2 تیم در مشهد با یک گل به سود تیم گل محمدی به پایان رسید تا با آن پیروزی، مجوز کسب سهمیه و آسیایی شدن شهرخودرو قطعی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز