بررسی تیم‌های لیگ نوزدهم

شهرخودرو؛ تیمی که اسیر تغییرات ناگهانی شد

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۲۳:۲۸:۳۴
کد خبر: ۱۰۵۰۰۵۹
شهرخودرو؛ تیمی که اسیر تغییرات ناگهانی شد
شهرخودرو در لیگ نوزدهم تا هفته‌های پایانی در جمع مدعیان کسب سهمیه آسیایی قرار داشت اما دوباره یک تغییر ناگهانی تیم را از مسیر موفقیت دور کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم شهرخودرو هم از جمله تیم‌های لیگ نوزدهم بود که تغییر و تحولات زیادی را تجربه کرد. شهرخودرو در لیگ هجدهم با یحیی گل‌محمدی در رده چهارم جدول ایستاد و به مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان رسید و لیگ نوزدهم را هم به عنوان یک مدعی شروع کرد اما 3 تغییر در کادر مربیگری این تیم باعث شد نماینده شهر مشهد در پایان لیگ نوزدهم در نهایت در رتبه ششم قرار بگیرد.

شوک رفتن یحیی

یحیی گل‌محمدی برای لیگ نوزدهم تیمش را تقویت کرد و با خرید کاپیتان استقلال نشان داد هدف بزرگی در لیگ نوزدهم دارد. شهرخودرو لیگ را هم خوب شروع کرد اما تصمیم عجیب یحیی گل‌محمدی برای ترک شهرخودرو و رفتن به پرسپولیس، نماینده مشهد را به دردسر انداخت. باشگاه شهرخودرو وقتی اشتیاق گل‌محمدی را برای رفتن به پرسپولیس دید با تصمیم او موافقت کرد و مجتبی سرآسیایی جوان و کم تجربه را، که دستیار یحیی بود، به عنوان سرمربی انتخاب کرد. شهرخودرو با سرآسیایی نتایج خوبی هم در لیگ و هم در لیگ قهرمانان آسیا گرفت و به مرحله گروهی رسید. این تیم در لیگ هم تا هفته‌های پایانی در جمع مدعیان کسب سهمیه آسیایی قرار داشت اما دوباره یک تغییر ناگهانی شهرخودرو را از مسیر موفقیت دور کرد.

ناکامی مطلق با بختیاری‌زاده

مجتبی سرآسیایی بعد از تساوی شهرخودرو مقابل سایپا در هفته بیست و چهارم به‌طور ناگهانی از سمت خود استعفا کرد. مدیریت باشگاه شهرخودرو سهراب بختیاری‌زاده را بدون سابقه مربیگری در لیگ برتر به عنوان سرمربی انتخاب کرد اما مدافع اسبق استقلال نتوانست نتایج خوبی بگیرد. بختیاری‌زاده در 6 بازی که روی نیمکت شهرخودرو نشست 4 تساوی و یک شکست ماحصل کارش بود و در نهایت با این تیم روی سکوی ششم قرار گرفت و سهمیه آسیایی را از دست داد.

اخراج حاشیه‌ساز

یکی از اتفاقات جنجالی که در باشگاه مشهدی رخ داد اخراج سیدمهدی رحمتی توسط بختیاری‌زاده بود. سرمربی شهرخودرو در فاصله یک هفته مانده تا پایان لیگ برتر رحمتی را اخراج کرد و حاضر به بازگرداندن او نشد. البته خود بختیاری‌زاده هم الان روی لبه تیغ قرار دارد و شنیده‌ها حاکی از این است که او از سمت خود برکنار می شود و سیدمهدی رحمتی به عنوان بازیکن- مربی هدایت شهرخودرو را در لیگ قهرمانان برعهده می‌گیرد.

پیرمردها؛ نقطه قوت شهرخودرو

سیدمهدی رحمتی نقطه قوت شهرخودرو در لیگ نوزدهم بود. سوای از اختلافی که در هفته آخر لیگ بین او و بختیاری‌زاده پیش آمد، رحمتی عملکرد بسیار خوبی داشت و نقش تعیین‌کننده‌ای در شهرخودرو ایفا کرد. علاوه بر رحمتی، محمدرضا خلعتبری هم که از نیم فصل به شهرخودرو اضافه شد، نمایش خوبی در این تیم داشت و می‌توان گفت دو بازیکن پا به سن گذاشته تیم مشهدی ستاره‌های این تیم بودند. بازیکنانی مثل فرشاد فرجی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، اکبر صادقی و امین قاسمی‌نژاد هم از خوب‌های شهرخودرو بودند اما در نهایت این تیم فصل را با ناکامی به پایان رساند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز