صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلالی‌ها غیرت را معنا کردند/ امیدوارم قهرمانی جام حذفی، پایان فصل سخت استقلال باشد

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۲۱:۳۵:۲۵
کد خبر: ۱۰۵۰۲۸۹
استقلالی‌ها غیرت را معنا کردند/ امیدوارم قهرمانی جام حذفی، پایان فصل سخت استقلال باشد
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: امیدوارم با قهرمانی جام حذفی پایان خوشی برای فصل سخت استقلال رقم بخورد و بعد از آن کادرفنی به برطرف کردن نقاط ضعف تیم بپردازد.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس در دیدار نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی سختی بود و هر دو تیم با تمام توان برای برد وارد میدان شدند. شاید بعد از گل دوم استقلال خیلی ها کار را تمام شده دانستند اما استقلال بازگشتی طلایی داشت که از این دست اتفاقات به ندرت رخ می دهد. معمولا تیمی اگر در چنین دقایقی گل بخورد اسیر حاشیه می شود اما استقلال در این دیدار از دو تایم طلایی 5 دقیقه اول و 5 دقیقه پایانی استفاده کرد و در هر دوی این تایم ها به 2 گل باارزش رسید.استقلال به خوبی به بازی برگشت و گل خورده را در بهترین زمان ممکن جبران کرد.

او درباره اینکه آیا هدف فرهاد مجیدی کشاندن بازی به ضربات پنالتی بود یا نه گفت: فکر نمی کنم هدف مجیدی کشاندن بازی به پنالتی بوده باشد وگرنه با 3 فوروارد بازی نمی‌کرد. او در ادامه بازی هم ارسلان مطهری را به خط حمله خود اضافه کرد و تصمیم گرفت دیاباته و قایدی را هم در زمین حفظ کند که این نشان می دهد مجیدی می خواست کار را در 90 دقیقه تمام کند.

مدافع اسبق استقلال با اشاره به مصدومیت‌های استقلالی‌ها گفت: کادر فنی استقلال حتما باید دلیل مصدومیت‌های زیاد بازیکنان را باید بررسی کند چون این مصدومیت‌ها دارند به استقلال لطمه می‌زنند. در بازی امروز هم استقلال اسیر مصدومیت ها شد و دیدید که علی کریمی نتوانست مثل همیشه بازی کند و به نظر من بهتر بود که زودتر از زمین خارج می شد.ضمن اینکه کاملا مشخص بود که استقلالی ها از پرسپولیس خسته تر هستند اما واقعا تا دقیقه آخر بازی جنگیدند و غیرت را معنا کردند. باید علاوه بر خسته نباشید، به بازیکنان و کادرفنی استقلال تبریک هم بگویم چون شکست دادن قهرمان لیگ کار بزرگی بود و استقلالی ها بزرگی و شایستگی خود را ثابت کردند. 

مربی سابق استقلال درباره عملکرد فرهاد مجیدی در دربی 93 افزود: استقلال هنوز ایراداتی دارد اما وقتی تیمی در دربی برنده می شود حتما از هر لحاظ نسبت به حریف برتر بوده و تفکرات سرمربی به رقیب چربیده است. به فرهاد مجیدی تبریک می گویم اما بهتر است بعد از بازی فینال درباره عملکرد کلی استقلال نظر دهیم. امیدوارم با قهرمانی جام حذفی پایان خوشی برای فصل سخت استقلال رقم بخورد و بعد از آن کادرفنی به برطرف کردن نقاط ضعف تیم بپردازد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز