بروز ضعف‌های پرسپولیس با شکست مقابل استقلال؛

درسی که سرخ‌ها از دربی گرفتند!

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۰۵۰۵۵۸
پرسپولیس در ضربات پنالتی مغلوب استقلال شد و نتوانست برای جام دوم در این فصل به کار خود ادامه دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس در ضربات پنالتی مغلوب استقلال شد و نتوانست برای جام دوم در این فصل به کار خود ادامه دهد، شکستی که  به قیمت از دست رفتن کسب یک جام قهرمانی بود تا یحیی گل‌محمدی نتواند مثل برانکو در کسب جام دبل کند!

این شکست در حالی در کارنامه پرسپولیس و گل‌محمدی رقم خورد که به نظر می‌رسد نکات ویژه‌ای را برای آینده پرسپولیس داشت و نشان داد این تیم با وجود قهرمانی مقتدرانه در لیگ، عواملی برای تبدیل شدن به یک تیم کامل را کم دارد.

نیازی واجب‌تر از نان شب

عملکرد پرنوسان گلر کروات پرسپولیس پس از جدایی بیرانوند از جمع سرخ‌ها در چند بازی اخیر این تیم و همین طور در دربی نشان داد پرسپولیس برای حراست بهتر از قفس توری‌اش، یک دروازه‌بان شش‌دانگ می‌خواهد و برای تقویت دروازه‌اش این اقدام از نان شب برای پرسپولیس واجب‌تر است و رادو نمی‌تواند به تنهایی این مسوولیت را در فصل بعد برای پرسپولیس برعهده بگیرد. 

جذب مهره در خط دفاع

شرایط خاص این فصل پرسپولیس در 2 جناح خط دفاعی‌اش باعث شده نیاز به ترمیم در این مناطق هم از اساسی‌ترین آن پرسپولیس است. کابوس مصدومیت در منطقه چپ خط دفاعی، جذب دفاع چپ را برای پرسپولیس واجب کرده است. این در حالی است که در دفاع  راست هم پرسپولیس نیازمند جذب نیروی جدید است. در دربی، در دیداری که مهدی شیری یکی از نمایش‌های ضعیف خود را نشان داد، با خروج او از ترکیب کادر فنی مجبور شد از یک بازیکن غیرتخصصی استفاده کند و این  موضوع نشان از خلا بزرگ در این پست دارد. این در حالی است که حضور یک مدافع میانی کامل در کنار مردانی چون سیدجلال، کنعانی و خلیل زاده می‌تواند ساختار دفاعی سرخ‌ها را بهتر از قبل کند.

ترمیم در میانه میدان و خط حمله 

در حالی که  به نظر می‌رسد با تمدید قرارداد ستاره‌های پرسپولیس، این تیم در خط میانی برای فصل آینده یک وینگر و البته مهاجم شش‌دانگ و تمام‌کننده خوب و متبحر می‌خواهد، نیازی که می‌تواند ضریب تهاجمی خط حمله پرسپولیس را افزایش دهد و خیلی از مشکلات این تیم را در فصل آینده حل کند.

درسی که پرسپولیس از دربی گرفت

پرسپولیس بدموقعی به استقلال باخت، در یک بازی بزرگ! در دیداری که شاید اگر مهره‌ها بهتر در زمین چیده می‌شدند و در طول بازی اشتباهات فردی کمتر رخ می‌داد و مهره‌های تاثیرگذار بهتر عمل می‌کردند، نتیجه دربی، نتیجه‌ای به جز شکست پرسپولیس بود. با این تفاسیر می‌توان گفت شکست پرسپولیس در دربی درس‌هایی را به این تیم داد و نقاط ضعف قهرمان بلامنازع 4 فصل اخیر لیگ را بهتر از قبل به کادر فنی این تفهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز