انتقاد عجیب مهاجم سابق پرسپولیس از حضورش در ایران!

۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۰۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۰۶۶۴
انتقاد عجیب مهاجم سابق پرسپولیس از حضورش در ایران!
مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از خریدهای خارجی ناموفق این تیم در فصل اخیر بوده، حرف های عجیبی درباره دوران حضورش در ایران به زبان آورده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ آنتونی استوکس که یکی از خریدهای ناکام پرسپولیس در فصل اخیر بود، در مصاحبه ای عنوان کرده در مدت حضورش در فوتبال ایران سختی های زیادی کشیده و به او شوک فرهنگی وارد شده است!

استوکس در مصاحبه ای راجع به شرایط خود در ایران و پرسپولیس گفت:در مدت حضورم در تیم پرسپولیس ایران حواشی زیاد و بی‌موردی برای من ایجاد شد که روی کار من تاثیر داشت. کار من این است که بیایم و فوتبال بازی کنم. این هیچ ربطی به زندگی شخصی من یا من به عنوان یک فرد ندارد. این چیزی است که من نگران آن هستم.

وی در بخش دیگری از حرف هایش گفت:پرسپولیساز نظر فوتبال عالی بود اما از نظر فرهنگی برای کسی مثل من بسیار دشوار بود و دچار یک نوع شوک شدم. این یک تجربه خوب و یک درس زندگی خوب بود که بتوانم در شرایطی که منطقه راحتی برای من نیست، خودم را پیدا کنم.

این بازیکن درحالی چنین حرف هایی زده که از خریدهای ناموفق پرسپولیس بود که بعد از چند بازی ضعیف در پرسپولیس دیگر به ایران برنگشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز