مهدی علی‌نژاد:

باشگاه‌های متقاضی استفاده از تسهیلات خسارت دیدگان از کرونا سریع‌تر ثبت‌نام کنند

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۱:۰۰:۲۲
کد خبر: ۱۰۵۱۵۰۳
باشگاه‌های متقاضی استفاده از تسهیلات خسارت دیدگان از کرونا سریع‌تر ثبت‌نام کنند
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: تاکنون تعداد ۸ هزار نفر در سامانه کارا ثبت نام کردند و پرونده و مستندات ۲۲۰۰ نفر از متقاضیان و مشمولان این طرح از سوی وزارت ورزش و جوانان به وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی ارسال شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی علی نژاد،  معاون وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ضمن قدردانی از حمایت های دولت برای ارایه تسهیلات به مشاغل خسارت دیده از کرونا از جمله باشگاه های ورزشی دارای مجوز فعالیت از وزارت ورزش و جوانان گفت: تشکر می‌کنم از همکاری خوب و حمایت جدی دولت، وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی و بانک مرکزی که با وزارت ورزش و جوانان همکاری داشتند.

او در ادامه افزود: تاکنون تعداد ۸ هزار نفر در سامانه کارا ثبت نام کردند و پرونده و مستندات ۲۲۰۰ نفر از متقاضیان و مشمولان این طرح از سوی وزارت ورزش و جوانان به وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی ارسال شده است. علاوه بر موارد یادشده، پرونده تکمیل شده تعداد 4424 باشگاه با مدارک کامل از سوی متقاضیان به بانک‌های عامل ارسال شده که پس از بررسی و تایید مدارک ارایه شده، موفق به اخذ تسهیلات شده‌اند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای با اشاره به عزم جدی دولت برای حمایت‌ همه جانبه از مشاغل آسیب‌دیده از کرونا گفت: اعتبار قابل توجهی برای ارایه به خسارت دیدگان از کرونا در باشگاه‌های ورزشی در نظر گرفته شده که برای جذب آنها نیاز به ثبت نام متقاضیان خواهد بود از این رو نیاز است که شاغلان باشگاه‌های متقاضی استفاده از تسهیلات یادشده در سراسر کشور، هرچه سریع‌تر و حداکثر تا ۱۰ روز کاری دیگر، نسبت به ثبت نام و ارایه مستندات و مدارک خود در سامانه کارا اقدام کرده و درخواست خود را برای استفاده از این تسهیلات ارایه کنند.

علی‌نژاد در پایان گفت: میزان تسهیلات درخواستی برای این باشگاه های آسیب دیده از کرونا رقمی بیش از ۱۱۳ میلیارد تومان است که از این میزان رقمی معادل ۳۴ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده و مابقی پرونده‌ها نیز پس از بررسی و تایید درخواست‌های ثبت نام کنندگان متقاضی این تسهیلات در سامانه کارا به صورت روزانه به بانک عامل معرفی و تسهیلات برای آنها واریز خواهد شد.

نظر شما