در هیاهوی اسامی درشت مشخص شد؛

پدیده جدید فوتبال ایران؛ یک تیم از یک روستا! + عکس

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۲:۰۳:۳۰
کد خبر: ۱۰۵۱۵۵۵
پدیده جدید فوتبال ایران؛ یک تیم از یک روستا! + عکس
در هیاهوی اسامی درشت و تیم های بزرگ، یک تیم از یک روستای کوچک با جمعیتی نزدیک به ۳ هزار نفر توانست جواز حضور مستقیم در رقابت های لیگ دسته ۲ فوتبال ایران را به دست بیاورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در هیاهوی اسامی درشت و تیم های بزرگ، یک تیم از یک روستای کوچک با جمعیتی نزدیک به ۳ هزار نفر توانست جواز حضور مستقیم در رقابت های لیگ دسته ۲ فوتبال ایران را به دست بیاورد.

تیم فوتبال شاهین بندرعامری با کسب ۳۹ امتیاز در مرحله دوم گروهی رقابت های لیگ دسته ۳ صدرنشین گروه سوم مسابقات شد، با بیشترین امتیاز در میان تمامی گروه ها و حالا این تیم دست کم کاری کرده که امتیاز باشگاهش چیزی بین ۱ تا ۴ میلیارد تومان ارزش داشته باشد. در این وضعیت اقتصادی، باشگاه شاهین بندرعامری از نظر تجاری سود قابل توجهی کرده است.

آن ها اگر قصد ادامه طی همین مسیر را داشته باشند فصل آینده در رقابت های لیگ۲ باید به میدان بروند و شانس دارند که حتی رسیدن به لیگ۱ را تجربه کنند. اتفاقی بزرگ برای روستایی کوچک که در رقابت های لیگ دسته ۳ دست به کار بزرگی زده است. بندرعامری روستایی از توابع تنگستان و در ۷۰ کیلومتری شهر بوشهر است.

شغل اصلی در این بندر ماهیگیری و صیادی است و بر اساس سرشماری ها در حدود ۳۲۰۰ نفر جمعیت دارد. آن ها تنها تیم روستایی در رده های باشگاهی فوتبال ایران هستند.

950

 

 

نظر شما