بهروز عطایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

اولین بازی لیگ برای همه تیم‌ها سخت است/ حضور سرمربی تیم‌ ملی در سالن مسابقات انگیزه بازیکنان را بالا می‌برد

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۲۳:۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۰۵۱۶۹۵
اولین بازی لیگ برای همه تیم‌ها سخت است/ حضور سرمربی تیم‌ ملی در سالن مسابقات انگیزه بازیکنان را بالا می‌برد
سرمربی تیم والیبال هراز آمل گفت: اولین بازی لیگ برای همه تیم‌ها سخت و دشوار خواهد بود.

بهروز عطایی، سرمربی تیم  والیبال هراز آمل، درباره تورنمنت چهارجانبه آمل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا عنوان کرد: همانطور که در جریان هستید به دلیل شیوع کرونا ویروس یک وقفه چند ماهه در اکثر رشته‌های ورزشی رخ داد و باعث شد تمامی بازیکنان از نظر آمادگی جسمانی با افت محسوسی مواجه شوند. به همین دلیل با مشخص شدن تاریخ برگزاری رقابت‌های لیگ و شروع تمرینات برای شناخت نقاط ضعف و قوت‌مان و همچنین محک بازیکنان تصمیم گرفتیم قبل از شروع رقابت‌ها چند دیدار تدارکاتی داشته باشیم که در همین راستا تورنمنت چهارجانبه را با حضور تیم‌های خاتم اردکان، شهرداری گنبد و هوراسان رامسر برگزار کردیم. در مجموع تورنمنت خوبی بود و اطلاعات لازم را به خوبی کسب کردیم.

او در ادامه درباره سایر دیدارهای تدارکاتی مدنظر قرار گرفته شده برای تیمش گفت: بازی‌های تدارکاتی اهمیت زیادی دارند چراکه قطعا در چنین بازی‌هایی می‌توان آمادگی یک تیم را محک زد. به همین دلیل پس از پایان تورنمنت چهارجانبه آمل تصمیم گرفتیم دو بازی تدارکاتی هم با تیم سایپا در تهران داشته باشیم که این بازی‌ها در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (11 و 12 شهریورماه) برگزار خواهد شد.

عطایی در مورد اولین دیدار تیمش در لیگ با پیکان توضیح داد: همیشه اولین بازی لیگ برای همه تیم‌ها شرایط سختی را به وجود می‌آورد. امسال هم که شرایط کاملا متفاوت با سال‌های قبل است چراکه اکثر تیم‌ها آمادگی کامل را ندارند و از طرفی دیگر لیگ امسال بدون حضور تماشاگران است که این موضوع نیز در جای خود از جذابیت و حساسیت مسابقات کم می‌کند.

سرمربی تیم هراز آمل در خصوص تعلل فدراسیون والیبال در مورد انتخاب کادر فنی تیم ملی و تاثیر آن روی رقابت‌های لیگ بیان کرد: مسئله انتخاب سرمربی و کادر فنی تیم‌ ملی مربوط به فدراسیون والیبال است و قطعا فدراسیون هم باید در این رابطه تصمیم لازم و درست را هرچه سریع‌تر بگیرد. قطعا اگر سرمربی تیم‌ ملی در کوران رقابت‌های لیگ در سالن حضور داشته باشد بهتر می‌تواند بازیکنان کارآمد را گزینش کند و این موضوع به تنهایی می‌تواند انگیزه بازیکنان را برای عملکرد بهتر در زمین بیشتر کند. 3/5

نظر شما