مریم بربط در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

انتظار پرداخت حقوق از فدراسیون جودو را نداشتم/ میراسماعیلی حمایت خوبی از بخش بانوان دارد

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۰۵:۱۴:۰۲
کد خبر: ۱۰۵۱۷۱۵
انتظار پرداخت حقوق از فدراسیون جودو را نداشتم/ میراسماعیلی حمایت خوبی از بخش بانوان دارد
عضو تیم‌ ملی جودو بانوان گفت: آرش میراسماعیلی حمایت خوبی از بخش بانوان دارد.

مریم بربط، عضو تیم‌ ملی جودو بانوان، درباره پرداخت حقوق ماهانه 20 میلیون ریالی فدراسیون جودو به این ورزشکار به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: من سال 2019 در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا مدال نقره را کسب کردم و برای اولین بار در جودو ایران تاریخ‌ساز شدم. پس از آن فدراسیون جودو ماهانه مبلغ یک میلیون و 100 هزار تومان به من پرداخت می‌کرد که پس از مدتی 200 هزار تومان به آن اضافه شد. در حال حاضر هم فدراسیون تصمیم گرفته این مبلغ را به 2 میلیون تومان در ماه افزایش دهد. هرچند که این مبالغ واقعا پاسخگوی نیازها نیست اما به هیچ عنوان درخواست پرداخت پول از فدراسیون را نداشته و ندارم و جا دارد در این خصوص از فدراسیون بابت حمایتی که از بخش بانوان دارد تشکر کنم.

او اضافه کرد: من پیش از این هم در سال 2016 برای جودو ایران تاریخ‌سازی کردم که مورد توجه وزارت ورزش و جوانان هم قرار گرفتم و در ادامه نیز همین مسیر را با وجود محدودیت‌هایی که وجود داشت طی کردم. اما متاسفانه هیچ‌وقت آن‌طور که باید از جودو بانوان حمایت شود، نشد. برای جودو ایران تاریخ‌سازی کردم ولی به ندرت کسی من را می‌شناسد به همین دلیل از مسئولان ذیربط تقاضای حمایت بیشتری را دارم.

دارنده مدال نقره آسیا گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته بانوان در رشته جودو هیچ وقت حمایت نشدند. به یاد دارم در همه آن سال‌ها آقایان در سال چندین بار به مسابقات اعزام می‌شدند ولی ما شاید فقط در یک رویداد بین‌المللی حاضر می‌شدیم اما الان با حضور آرش میراسماعیلی این روند تغییر کرد و خوشبختانه بانوان هم مورد توجه قرار گرفتند. در حال حاضر جودو ایران تعلیق است و ما نیازمند توجه بیشتری هستیم و امیدوارم این اتفاق به زودی محقق شود.

بربط در پایان درباره زمان شروع اردوهای تیم‌ملی گفت: خوشبختانه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش مجوز برگزاری اردوها را صادر کرده است. طبق اعلام کعبی‌زاده احتمالا اردوهای تیم‌ ملی بانوان هم با حضور تعداد محدودی از ملی‌پوشان برگزار خواهد شد. درست است که وضعیت چندان مطلوب نیست اما برای ما فرقی ندارد چرا که در این مدت هم ما مجبور بودیم برای حفظ آمادگی در خارج از خانه تمرین کنیم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز